במהלך ההרצאות שאני מעביר,אני מתעכב על נושא כותרת הדפדפן בדף האתר המשרתת מטרות קידומיות ושיווקיות. אפשר לומר שעניין זה הוא מהחשובים ביותרואף יכול לשנות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר האינטרנט. עם זאת, לאכל כותרת תבצע עבודה שתשפיע ברמה כזו על הצלחת האתר ויש צורך ללמוד מספרפרמטרים פשוטים וקלים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.
כותרת הדפדפן – מיהי ומהי
אז כותרת הדפדפן זוהי בעצם כותרת שהינה הכותרת המופיעה בין תגי ה-TITLE בקודהדף. אין צורך לדאוג, ידע בתיכנות או פיתוח לא נדרש כאן בכדי לשלוט בכותרתזו. לרוב, בכל מערכות ניהול התוכן שעובדות כיום יש שדה כותרת אותו יש למלא.אנו עובדים עם מערכת אדממה אשר בה כותרת זו עוברת פעולה הנקראית מיטובובמקרים מסויימים פעולה זו מתבצעת אוטומטית על ידי המערכת. מאחר ומדוברבפעולה פשוטה וחשובה לא כדאי לדלג עליה.
כותרת יעילה לקידום האתר
הפרמטר העיקרי אותו חשוב לדעת הוא- מהו הביטוי העיקרי של הדף אותו אתה כותב.למשל: בדף העוסק במכירת ציוד לאומנויות לחימה סביר כי הביטוי אומנויותלחימה הינו ביטוי המפתח העיקרי של הדף. ובכן, מעבר לעניין שתוכן הדף צריךלכלול ביטוי זה מספר פעמים ובדרכים שונות, ישנה חשיבות להכניס ביטוי מפתחעיקרי בכותרת. למשל כותרת כמו: סקירת ציוד אומנויות לחימה וקרב מגע. שימולב שבכותרת הזו, הביטוי- אומנויות לחימה- מופיע.
כותרת נכונה – זה פשוט וזה עובד!
אומריםשאין חכם כבעל ניסיון נכון? אז מהניסיון הרב שצברתי בתחום, אני יכול לומרלכם שפעולה קלה ופשוטה זו של כתיבת כותרת נכונה משפיעה ויוצרת הבדל משמעותיבאתר. כמו כן היא עשויה להרים את אחוזי הכניסות הממוקדות לאתר בעשרותאחוזים ולייצר פניות ומכירות לעסק.
לסיכום:
הכותרת בלבד אינה פרמטר מספק לקידום דף העסק ועליכם לשלב פרמטרים נוספים להשיגתוצאות טובות ואפקטיביות יותר. פרמטר הכותרת נותן כוח לפרמטרים אחרים כמוקישורים. לכן, בשילוב הפרמטרים השונים, תוכלו להגיע לתוצאות מקצועיותוקיצוניות של הצלחה. אולם, אתר שאינו מקודם ולא בוצע בו מיטוב, השקעה מועטה במחשבה וזמן בכותרת הדפדפן תוכל לגרום לשינוי חיובי ותוצאות מרשימות באתר.כל מה שנדרש הוא למלא את שדה הכותרת במלל שהושקעה בו מחשבה.
נסו ותיווכחו...