היום כאשר זה כבר ברור מאליו כי כל בית עסק אשר רוצה לקדם את האינטרסים השיווקיים שלו בצורה הכי טובה חייב ליצור לעצמו פלטפורמה נרחבת של זמינות באתר אינטרנט יחד עם עוד כמה מקומות כמו דף פייסבוק עסקי, דף לינקדאין ואפילו עמוד באינסטגרם, רבים מאלה פונים אל עבר אנשי מקצוע אשר יוכלו לקדם את הדרישות הללו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות.
השאלה המתבקשת היא כבר לא האם לפנות אל חברת קידום אתרים, כאשר רוב חברות קידום אתרים בתל אביב הן בעלות ניסיון של לא מעט שנות פעילות בתחום התחרותי הזה, אלא האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?
שירותי קידום מעבר לים
עם האינטרנט והרשתות החברתיות יותר אנשים הבינו כי הם יכולים לקבל שירותים במחירים מאוד תחרותיים בהשוואה לארץ. אדם אשר מחפש לעצמו לוגו לחברה חדשה שהוא פתח לא ממש צריך לעבוד קשה, ולחפש אחר אפליקציה ייעודית שאליה מתקבצים פרילנסרים שמעניקים את השירותים שלהם בעלות נמוכה משמעותית מאלה של היוצרים בארץ. מה לגבי קידום של אתר? האם גם כאן משתלם לבצע חיתוך של העלויות ולחפש במקום חברת קידום בתל אביב הקרובה, חברת קידום בינלאומית שפעילה לה בארצות ניכר רחוקות?
מה שצריכים להבין בצורה הכי בסיסית שיכולה להיות הוא את ההבדל בין גוגל בארץ, לבין גוגל קום, שכן ישנו הבדל בעבודת הקידום שיכול להציע מקדם אתר מנוסה שמכיר את גוגל הישראלי עם עבודות קידום רבות, לעומת מקדם שרגיל להכיר את גוגל קום. עם התובנה החשובה הזו עדיף להתקדם אל עבר מקדמים מקומיים, בתל אביב או מעבר לה, העיקר שלאתר תהיה עבודת קידום משובחת שמניבה תוצאות בשטח.