השגנו את המייסד והמנכ"ל של קרית טק, ניקיטה סטוג, לראיון קצר ומהיר שבו הוא מדבר על תפיסות מוטעות על קידום אתרים וכמה טיפים חשובים לעסקים ומותגים.
קרית טק היא סוכנות פרסום דיגיטלית המתמחה ביצירת לידים ופרסום מודעות למותג/מוצר/אירוע.
במה שונה קרית טק KIryatech מחברות פרסום דיגיטליות אחרות
בעוד שיש המון סוכנויות פרסום דיגיטליות לבחירה, KIryatech היא סוג אחר של משרד פרסום דיגיטלי. הצוות שלנו נוקט בגישה מונעת נתונים על ידי איסוף וניתוח נתוני מקמפיין הפרסום כדי לייעל קמפיינים פרסומיים דיגיטליים המתמקדים ביעדים אמיתיים. אנחנו קוראים לזה אינטליגנציה שיווקית ! המטרה שלנו היא למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI) ולמנוע בזבוז כסף בפרסום. אם אתה מחפש משרד פרסום דיגיטלי חדש, תן לנו הזדמנות להרוויח את העסק שלך.
מהן התפיסות המוטעות הנפוצות ביותר לגבי קידום אתרים?
כנראה התפיסה המוטעית הנפוצה ביותר היא שזה הכל בקוד וכי אתה לא צריך לעשות שום דבר בקשר לזה יותר לאחר שהאתר נבנה. בקרית טק אנו מנסים לקחת את כל ההיבטים הטכניים של קידום אתרים ולעזור לך להתמקד במה שאתה טוב בו: לתת שירות ללקוח שלך.
תן לנו כמה טיפים לקידום אתרים עבור עסקים / מותגים חדשים.
לעשות. התחל במחקר מילות מפתח, צור רשימת של מאמרי תוכן והתחל לכתוב. אה, ולחזק את יחסי הציבור שלך.
מה צריך לזכור בעת בחירת שם דומיין כדי להפוך אותו לידידותי לקידום אתרים?
שם דומיין טוב צריך להיות כמו שם מותג טוב: מונח קליט שאנשים יכולים לזכור ולהיזכר בקלות.
מהי העצה שלך ליזמים צעירים שרוצים ללכת בעקבותיך?
אם אתה רוצה להיות יזםאתה צריך למצוא נישה שבה אתה יכול לבנות מוצר כדאי, ולבנות אותו, לשחרר אותו ולהמשיך לעבוד עליו. לעשות את זה טוב ובטירוף.
לסיכום משפט/ציטוט שאתה אוהב:
"החברות והמותגים שפונים בצורה היעילה ביותר לצרכנים שלהם ועונים על צורכי המיקרו-רגע שלהם הם אלה שיצאו קדימה"