חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על חשיבות הכותרת בדף אתר אינטרנט

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/20127945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לנו מבקר חדש באתר? זה אומר שהצלחנו למשוך את תשומת ליבו לכמה רגעים.כעת, בכדי להשאיר אותו באתר ולהמשיך את הליך העברת המסר שלנו, כדאי שנביןמה עובר לו בראש ומה יניע אותו ברגעים אלו. כיצד גורמים לגולש להישאר באתרולגלוש בנתיב שהכנו עבורו ואשר דרכו נוכל להעביר לו את המסר הרצוי וכן נניע אותו לפעולה? איך נדע על מה הגולש חושב? מה מעניין אותו? מה מציק לו?

האם באתר זה אמצא את הפיתרון שאני צריך?
זוהי השאלהשמעסיקה את הגולש בשניות הראשונות כאשר הוא מגיע לאתר זכרו, אנו רוצים לפתור לגולש את הבעיה לה הוא מחפש פיתרון. במצב בו הגולש לא ימצא פיתרון הוא ימשיך הלאה לאתרים מתחרים. לכן יהא עלינו לספק לו פיתרון פשוט, מהירוברור שהוא אכן במקום הנכון. המסר הזה כדאי שיהא מיידי וחזק. למעשה, זהוהאלמנט החשוב ביותר בדף אשר בלעדיו, הגולש לא ישאר כדי לצפות בשאר הדפים באתר.

כוחה של הכותרת
הכותרת הנמצאת בראש הדף היאמהאלמנטים הראשונים והבולטים ביותר בהם נתקל גולש בכניסתו לאתר. הכותרת היא זו שתקבע באם הגולש ינטוש את האתר או ישאר וימשיך במסלול. את הכותרת רצויל עצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותולהמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

אלמנטים שכותרת צריכה להכיל:
נבדיל את גופן הכותרת משאר הטקסט באתר על ידי כך שגודלו יהיה לפחות פי שניים
נטפל בעיצוב הכותרת על ידי הדגשה או אלמנט עיצובי אחר שייצור בידול ותשומת לב
בבחירת צבע הכותרת, נדאג לתת קונטרסטיות לרקע האתר ונבחר צבע ניגודי ובולט
עלינו להעביר לגולש מסר חזק, פשוט וברור – הגעת למקום הנכון

אלמנטים ודגשים שיש לתת בכתיבת כותרת
חשוב לזכורשהגולש למעשה הגיע לאתר מאחר והוא מחפש פיתרון כלשהו והמסר שלנו לגולש יהיה- אתה במקום הנכון. לפניכם כמה דגשים ואלמנטים בהם ניתן להשתמש על מנתלהשיג מטרה חשובה זו של כתיבת כותרת מתאימה וחזקה: פשטות, עוצמה, שאלה,ייחודיות, הבטחה, הזדהות, רלוונטיות, סקרנות, דחיפות, תקווה. על איכות ואמינות. אל תכתבו הבטחה שלא תוכלו לעמוד בה ואל תלחיצו אם זה לא רלוונטי.השתדלו לא להיסחף ולהיות ספאמריסטיים. אל תתנשאו ואל תתחכמו. הישארו פשוטים, ברורים וחזקים וזהו כל הסיפור.

מילות שיווק חזקות, מילות קסם
כדאי לעשות שימושבמילים וביטויים חזקים שיפעילו אצל הגולש רגשות כמו: סקרנות, הזדהות ועוד.חשוב להימנע מביטויים שליליים ולהשתדל להשתמש בביטויים חיוביים ומעורריתקווה והשראה. מחקרים רבים נעשו בתחום זה. תוכלו למצוא ביטויים שכאלו בעזרתמנוע החיפוש של גוגל. הנה מספר דוגמאות:מדהים, הצלחה, טוב יותר, פשוט,קל, חייב, צריך, סודות, מיידי, חינם, מובטח, מוכח, קסם, מדהים, לגלות, ללאתשלום, תוצאות ועוד...

ישנם עוד אלמנטים ודרכים שיכולים לספק מטרה זו. כמו תמונה שיכולה להעביראת המסר, אלמנט עיצובי, סרטון וידאו קצר... אבל הכותרת מורכבת ממלל חזק,בולט וברור בעל עוצמה רבה שישמש להעברת המסר הראשוני בצורה הטובה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12956 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121061 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121064 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121122 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12977 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121070 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111744 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.

מאמרים נוספים בנושא תנועת מבקרים

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128547 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/128078 צפיות
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/128001 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים06/02/128075 צפיות
ברגע שרוצים להזמין מספר אנשים לפגישה כבר לא ניתן להסתפק במשרד קטן אלא יש צורך ממשי בקיום הפגישה במקום ייעודי כמו חדר ישיבות.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים02/01/128053 צפיות
מאמר בנושא ניקוי שטיחים כמו גם ניקוי ספות לבית או למשרד בחסות חברת און סייט

מאת: YBPmediaתנועת מבקרים11/10/098695 צפיות
אתר הוידאו הפופולארי ביותר בעולם - יוטיוב, חוגג מיליארד צפיות ביום. זה פשוט טירוף!

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098428 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica