חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

דליה בן-דוד מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
צור קשר: צור קשר





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת דליה בן-דוד  
 

שירות לקוחות בעידן "הלקוח הוא המותג" : כמה עולה לנו לקוח כועס ?

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312232 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .
למאמר המלא...

מערכות מידע חינמיות לניהול קשרי לקוחות - (CRM -סי.אר.אם) יש חיה כזו ?

מאת: דליה בן-דודCRM31/01/131532 צפיות
החלטת שזה הזמן לרכוש וליישם מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק שלך , ראשית איחולי .צעד מבורך . כל אחד יכול להריץ שאילתא בגוגל ולקבל רשימת מערכות CRM חינם , ובשלב הבא להירשם לאינסוף אתרים עם הדגמות לחודש ולהתבשם בכיף . ולמי שיש הזמן והתקציב להתחיל לחקור במשך חודשים ארוכים מה מתאים ומה לא. ובמציאות ... זה לא גורף יש כאלה שמצליחים ,אבל רובם ... מזמינה אתכם לקרוא איזה סעיפים חשובים וקריטיים בבחירת מערכת מידע לניהול קשרי לקוחות ולהחליט לבד האם זה חינם או ש ...אולי שווה חשיבה נוספת .
למאמר המלא...

כנס : שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות04/12/121719 צפיות
כנס "לקוחות כמנוף שיווקי" הביא בשורה וחדשנות בתחום ניהול שיווק ושירות לקוחות ,בעידן הרשתות החברתיות . מאמצי השיווק המסורתיים שהתמקדו ברצון להבאת לקוחות חדשים על מנת להגדיל מעגל מכירות באמצעות : קמפיינים נוצצים , נדנוד מתמיד של טלמרקטינג , פרסומות יפות ומושקעות , עובד פחות .. שירות לקוחות ארכאי לא קשוב ללקוח הנותן מענה חלקי ולא אישי עובד פחות .. מאמר זה מציע המלצות ודוגמאות לרענון גישה עסקית לתפיסת עולם השיווק והשירות בעידן ההמלצות , השיתוף וחכמת ההמונים .
למאמר המלא...

ניהול שירות לקוחות בכלי מדיה חברתית

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות22/11/121913 צפיות
השימוש בכלי מדיה חברתית כאחד מערוצי ההפצה המרכזיים ,למטרת ניהול שירות הלקוחות בעסקים וארגונים , צובר תאוצה ומייצר ערך עסקי רב . במאמר יוצגו מספר תובנות העשויות לסייע לעסקים בדרכם למימוש יעיל ומניב של ניהול שירות לקוחות "דיגיטלי".
למאמר המלא...

ניהול שירות לקוחות ומכירות בפייסבוק Social Crm - הלכה למעשה !

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות06/11/121520 צפיות
ניהול שירות לקוחות ממוקד ומנוטר היטב באמצעות Facebook עשוי לתת מענה מדויק וזמין, תוך אפשרות למנף קריאות שירות שטופלו כראוי - למכירות בפועל .
למאמר המלא...

מה זה Facebook open graph לפשוטי העם

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות26/10/121957 צפיות
לסקרנים שבינינו שצריכים להבין איך הדברים עובדים מאחורי "הוילון" החלטתי קצת לחפור בפייסבוק, ולנסות להבין מה זה Facebook open graph
למאמר המלא...

Rss + Google reader - הסבר לאיש הפשוט כמוני כמוך ....

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/128072 צפיות
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .
למאמר המלא...

ניהול ידע בענן

מאת: דליה בן-דודניהול ידע26/10/121428 צפיות
במאמר הזה נדון בתחום ניהול הידע ההופך להיות נגיש כתוכנת שירות Saas. הנושא מורכב ועשוי להועיל עבור ארגונים שלמדו היטב את הצרכים והיתרונות שמחשוב ענן עשוי להביא אך שוב לפני החלטה, אפיון מדויק נדרש .
למאמר המלא...

Qrcode לשיווק דיגיטלי מיידי של העסק שלך !

מאת: דליה בן-דודשיווק באינטרנט25/10/121924 צפיות
שיטת שיווק המניעה צופה / מתעניין באופן מיידי לסרוק ולקרוא מה מסתתר מאחורי התמונה ... דוגמא לשימוש : מבצע של חלוקת קופונים שווים לקניה – QRCode יעביר את הגולש ישירות לדף הקופון לגזור ולשמור .
למאמר המלא...

איך להשיג יותר LIKE, SHARE,COMMENT לתוכן המופץ ב FACEBOOK ?

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות25/10/121864 צפיות
איך נרצה לעודד / לקבל משוב שאכן אנחנו מספקים ערך ועניין לקוראים של הפוסטים שלנו פייסבוק ? מהו אורך הפוסט המומלץ ? באיזה יום ושעות מומלץ להפיץ תוכן ? איזה סוג פוסט הכי קולע לטעמם של הקוראים ועוד . פה תוכלו למצוא : טיפים לכתיבת תוכן בפייסבוק , תוכן בעל ערך לקוראים המביא לכם הכותבים יותר לייקים תגובות ושיתופים
למאמר המלא...

 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica