הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו
מאידך
העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה.
,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה .
מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .
למאמר המלא...
|
החלטת שזה הזמן לרכוש וליישם מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק שלך , ראשית איחולי .צעד מבורך .
כל אחד יכול להריץ שאילתא בגוגל ולקבל רשימת מערכות CRM חינם ,
ובשלב הבא להירשם לאינסוף אתרים עם הדגמות לחודש ולהתבשם בכיף .
ולמי שיש הזמן והתקציב להתחיל לחקור במשך חודשים ארוכים מה מתאים ומה לא.
ובמציאות ...
זה לא גורף יש כאלה שמצליחים ,אבל רובם ...
מזמינה אתכם לקרוא איזה סעיפים חשובים וקריטיים בבחירת מערכת מידע לניהול קשרי לקוחות ולהחליט לבד האם זה חינם או ש ...אולי שווה חשיבה נוספת .
למאמר המלא...
|
כנס "לקוחות כמנוף שיווקי" הביא בשורה וחדשנות בתחום ניהול שיווק ושירות לקוחות ,בעידן הרשתות החברתיות .
מאמצי השיווק המסורתיים שהתמקדו ברצון להבאת לקוחות חדשים על מנת להגדיל מעגל
מכירות באמצעות : קמפיינים נוצצים , נדנוד מתמיד של טלמרקטינג , פרסומות יפות ומושקעות ,
עובד פחות ..
שירות לקוחות ארכאי לא קשוב ללקוח הנותן מענה חלקי ולא אישי
עובד פחות ..
מאמר זה מציע המלצות ודוגמאות לרענון גישה עסקית לתפיסת עולם השיווק והשירות בעידן ההמלצות ,
השיתוף וחכמת ההמונים .
למאמר המלא...
|
השימוש בכלי מדיה חברתית כאחד מערוצי ההפצה המרכזיים ,למטרת ניהול שירות הלקוחות
בעסקים וארגונים , צובר תאוצה ומייצר ערך עסקי רב .
במאמר יוצגו מספר תובנות העשויות לסייע לעסקים בדרכם למימוש יעיל ומניב של ניהול שירות לקוחות "דיגיטלי".
למאמר המלא...
|
ניהול שירות לקוחות ממוקד ומנוטר היטב באמצעות Facebook עשוי לתת מענה מדויק וזמין, תוך אפשרות למנף קריאות שירות שטופלו כראוי - למכירות בפועל .
למאמר המלא...
|
לסקרנים שבינינו שצריכים להבין איך הדברים עובדים מאחורי "הוילון" החלטתי קצת לחפור
בפייסבוק, ולנסות להבין מה זה Facebook open graph
למאמר המלא...
|
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .
למאמר המלא...
|
במאמר הזה נדון בתחום ניהול הידע ההופך להיות נגיש כתוכנת שירות Saas.
הנושא מורכב ועשוי להועיל עבור ארגונים שלמדו היטב את הצרכים והיתרונות שמחשוב ענן עשוי להביא אך שוב לפני החלטה,
אפיון מדויק נדרש .
למאמר המלא...
|
שיטת שיווק המניעה צופה / מתעניין באופן מיידי לסרוק ולקרוא מה מסתתר מאחורי התמונה ...
דוגמא לשימוש : מבצע של חלוקת קופונים שווים לקניה – QRCode יעביר את הגולש ישירות לדף הקופון לגזור ולשמור .
למאמר המלא...
|
איך נרצה לעודד / לקבל משוב שאכן אנחנו מספקים ערך ועניין לקוראים של הפוסטים שלנו פייסבוק ?
מהו אורך הפוסט המומלץ ? באיזה יום ושעות מומלץ להפיץ תוכן ? איזה סוג פוסט הכי קולע לטעמם של הקוראים ועוד .
פה תוכלו למצוא : טיפים לכתיבת תוכן בפייסבוק , תוכן בעל ערך לקוראים המביא לכם הכותבים יותר לייקים תגובות ושיתופים
למאמר המלא...
|