אחרי כל כך הרבה הערכות וסטטיסטיקות שניסו לחזות כמה צפיות יש לאתר הוידאו הפופולארי ביותר בעולם, הגיעו הנתונים המדהימים ממקור ראשון - מיליארד! כן כן אתם רואים טוב - מיליארד צפיות ביום! במליוני סרטוני הוידאו אשר נמצאים באתר.
למי שעדיין לא יודע, יוטיוב הינו אתר המאפשר לכם להעלות סרטוני וידאו ולאחסן אותם ברשת, להרגיב על סרטונים, לדרג סרטונים ולשתף חברים בסרטונים שאהבתם ע"י אימייל, רשתות ברתיות כגון פייסבוק ומייספייס ועוד ועוד ועוד... יוטיוב תמיד היה אתר פופולארי ובמגמת עליה מיום היווסדו, אך אודות להרגלי הגלישה החדשים עם כניסת הפייסבוק לחיינו האתר אף תפס תאוצה הרבה יותר גבוהה.
רבים גם גילו את הפונטציאל והחלו לשווק בוידאו את מוצריהם והחברה אף הכריזה כי תתגמל מעלי סרטונים פופולאריים במיוחד.
איך עובד השיווק בוידאו? למשל חברה לבניית אתרים אשר רוצה לחשוף את מערכת ה- CMS החדשה שלה פשוט מצלמת את המסך ע"י תוכנות פשוטות וחושפת את הוידאו על הפלטפורמה רוויית הגולשים של יוטיוב וע"י כך גורמת להמונים להביע עניין במערכת החדשה.
בואו נעשה סטטיסטיקה קטנה, בעולם יש 7 מיליארד אנשים ... אם יש ביוטיוב מיליארד בכל יום - אזי בכל שבוע כל בן אדם בעולם צופה בממוצע בוידאו אחד. אלו מימדים בלתי ניתנים לתפיסה שכן פשוט אין כאן גבול לאפשרויות.
יוטיוב נרכשה בשנת 2006 ע"י גוגל, מה שרק הגביר לה את התאוצה. תג המחיר אגב הוא 1.65 מיליארד דולר, סכום אסטרונמי לכל הדעות.