עולם הפרסום המסורתי שאותו כולנו הכרנו, עבר בשנים האחרונות מהפכה טוטאלית. עידן הפרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתונים והפרסום ברדיו עדיין כאן, אך יותר ויותר לקוחות ומשרדי פרסום, מבינים את כוחו העולה של הפרסום באינטרנט וברשתות חברתיות. הבסיס לפרסום באינטרנט או ההתחלה שלו היא דרך בניית אתרים. כיום, כל עסק שרוצה לפרסם את עצמו בצרוה טובה, מקצועית ואמינה חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. באמצעות בניית אתרים, בעל העסק מציב את עצמו בתוך עולם האינטרנט והופך את עצמו, זמין יותר ללקוחות פוטנציאליים. בניית אתרים היא המפתח שפותחת את הדלת אל עולם האינטרנט ועוזרת, בתהליך המיצוב הראשוני של העסק אל מול הלקוחות החדשים.
לכן, בתהליך בניית תקציב הפרסום, חשוב מאוד שמסגרת התקציב תכלול את הנושא של בניית אתרים. מרגע הקמת האתר עבור העסק שלך, יש לך לאן להפנות, את כל מי שייחשף לפרסום הכולל שביצעת, בערוצי המדיה השונים. חשוב מאוד לשים לב, שמרגע הקמת האתר, כתובתו, תופיע בכל צורות הפרסום הרלוונטיות. הפנייה לאתר, תגרום לאנשים שנחשפו לפרסום, להיכנס לאתר ולהכיר את העסק שלך טוב יותר, להבין מה בדיוק השירותים שאתה מציע ואיפה התועלת העיקרית, שהם יוכלו להפיק ממך. באמצעות בניית אתרים אתה פותח ערוץ תקשורת חדש ויעיל, אל מול הלקוחות הקיימים ואל מול, הלקוחות הפוטנציאליים. ערוץ תקשורת שהופך אותך לזמין יותר ונותן ללקוח תחושה של יחס אישי יותר.
היתרון הכי גדול בתחום של בניית אתרים, היא העובדה שמרגע עליית האתר לאוויר הוא נמצא שם כל הזמן. זאת בניגוד לקמפיין פרסומי שמטבע הדברים יורד כעבור זמן מסוים. האתר הוא בעצם ערוץ פרסומי קבוע לכל דבר. התחזוקה ועדכון התוכן באתר, הינו זול יותר ופשוט יותר, מהרמת קמפיין פרסומי בכל ערוץ מדיה אחר. באמצעות האתר שלך, תוכל לשמור על קשר ישיר ורציף אל מול לקוחותיך וליצור קשרים עם לקוחות חדשים. בניית אתרים מאפשרת לך גם ליצור יתרון יחסי אצל הלקוחות הקבועים שלך, באמצעות האתר תוכל לעדכן אותם על כל דבר חדש כולל על מבצעים והנחות. בניית אתרים הפך להיות מאסט עבור כל עסק, כולל העסק שלך.