חפש מאמרים:
שלום אורח
04.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

בן עמי ירמיהו מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: אדממה

אתר אינטרנט: www.ademama.com

צור קשר: צור קשר





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת בן עמי ירמיהו  
 

האם דייג נהנה לדוג?

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12944 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג
למאמר המלא...

המלצות ככלי לשיווק העסק שלך

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121050 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.
למאמר המלא...

חשיבותה של כותרת הדפדפן באתר שלכם

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121051 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.
למאמר המלא...

סודות האינטרנט – כיצד תדעו מהו העיצוב הנכון ביותר עבורכם

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121109 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס
למאמר המלא...

איך העיצוב של האתר שלך ?

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12967 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.
למאמר המלא...

אילו בעלי אתרים היו יודעים ...

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121058 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..
למאמר המלא...

על חשיבות הכותרת בדף אתר אינטרנט

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127935 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.
למאמר המלא...

הזמנות לחתונה - היצירת מופת שלך על פיסת נייר

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111730 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.
למאמר המלא...

כיצד לכתוב תוכן התואם לקידום אתרים

מאת: בן עמי ירמיהוניהול תוכן02/12/091164 צפיות
תוכן הוא הכוח שמניע כיום את האינטרנט. תנועת הגולשים לאתרים באינטרנט זורמת על פי תוכן. מנועי החיפוש הרציניים ובפרט "גוגל" מנתחים את תוכן האתרים ונותנים להם ציונים על פי מאפינים הנלקחים מתוכן האתר. בעלי אתרים שברצונם ליצור תנועה לאתר שלהם צריכים לייחס חשיבות לנושא התוכן באתר ולהתאימו לגוגל ושאר מנועי החיפוש. יש הבדל בין כתיבת תוכן למאמר בעיתון או לספר ובין כתיבת תוכן להשגת מטרות הקידום באינטרנט. לשם כך, יש חשיבות לנסיון, כתיבה נכונה וצורת חשיבה התואמת את נושא הקידום האורגני.
למאמר המלא...

בניית קישורים אחוריים איכותיים לאתר שלך

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים16/11/091268 צפיות
אם הגעתם למאמר זה, סביר להניח שכבר עסקת בקידום אתרים בעבר. אם כך, אתם כבר יודעים עד כמה קשה היא הדרך להשגת המטרה של הופעת האתר במקומות ראשונים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט. אחת האפשרויות להשגת מטרה זו היא יצירת רשת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם. קישורים אלו נקראים "קישורים אחוריים". כל קישור שכזה הוא מעין סוג של מדד עד כמה האתר שלך פופולרי וכך נקבע הציון לאתר שלך בפרמטר PR של גוגל.
למאמר המלא...

<< 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica