חפש מאמרים:
שלום אורח
05.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם דייג נהנה לדוג?

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/2012945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם אהבתי לדוג במזח ביפו. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה היו עבורי פעמיםרבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עוסק למחייתיהקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג.

אז במה אנחנו צריכים להצטייד כשאנו יוצאים לדוג? חכה, פיתיון, סבלנותוהנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? כדאי לחשוב למה זה לא עובד ולעשותשינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא תקין, אולי לא שורצים באיזור דגיםפוטניצאליים, אולי היד על החכה אינה רגישה מספיק ולכן אני לא מושך ברגעהמתאים ובעוצמה המתאימה או שמא הקרס שאני משתמש בו לא מתאים לקהל הדגיםהפוטנציאלי ולכן גם דגים שנתפסים בחכה בורחים? ואולי אחרון... הכי חשובבעיני- אולי אני לא נהנה מהדייג? ... אם לא נהנים, אין הרבה סיכוי. נכון?

שיווק באינטרנט – חכה, קרס ופיתיון

על מנת למצוא את שיטות השיווק המתאימות ביותר לעסק שלכם, אני ממליץ לכם להתמקד במספר פרמטרים חשובים:

• איתור המקומות בו נמצא קהל היעד שלכם

• פיתיון מתאים שהדגים ירצו לבלוע

• חכה שתעביר את הדגים שנתפסו אל סל הלקוחות שלך

בהתחלה כנראה שלא תהיינה לכם תשובות ברורות לכל הפרמטרים ולכן התחילו עםניחושים. מה שלא תדעו, תנחשו. מנסים לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכןבצעו ביקורת על עצמכם בשיטת ניסוי וטעיה. את התוצאות החיוביות תאמצו ותחזקוואת התוצאות השליליות תזנחו.

לדוגמא: אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זירקו מספר ניחושים. בגוגל, בפייסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכןבידקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלולהגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

לתפוס את הדגים...

אז אני אדבר היום על תהליך תפיסת הדגים והעברתם לסל שלכם. על המטעמיםהרבים שאפשר לעשות מהם, נדון בפעם אחרת. אז זוכרים? העברת הדגים לסל שלנווכמה שיותר......

איפה נמצא הקהל הפוטניצאלי שלכם?

נוכחות ופעילות שלכם באיזור בו נמצא קהל פוטנציאלי לעסק שלכם תסייע לכםרבות בתהליך השיווק. כמובן שבאיזורים בהם לא נמצא קהל פוטניצאלי אין טעןםלבזבז את זמנכם. דמיינו עצמכם במצבם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחשהיכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

פיתיון מתאים...

אם הבנתם את הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, פיתיון מוצלח יהיה פיתרוןלבעיה שלהם. עשו מאמץ לעזור. עשו זאת באהבה לפתור את הבעיות שלהם וזה יגרוםלהם לשוב לטעום מהפיתיון.

חכה או תהליך להעברת הלקוחות שנתפסו אליכם לעסק

ובכן, בשיווק, קידום ומכירות, העובדה שהלקוח הפוטנציאלי נגס בפיתיון שלךאינו ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלך. לקוחות רבים יכולים להנות מהפיתיוןולהמשיך הלאה. על מנת שנוכל לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלוולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, צריך תהליך הבנוי משלבים שיעזור לבצע אתההמרה. כמו כן, כל האנרגיה המושקעת בקידום ושיווק העסק צריכה להתנקז למקוםאחד.

כלי יעיל וחזק אליו מתנקזת כל האנרגיה שתשקיעו בשווק העסק שלכם באינטרנטיכול להיות לדוגמא אתר אינטרנט. דרכו יבוצע תהליך איכותי וממוקד להמרתהדגים הפוטנציאליים ללקוחות שמכניסים לעסק כסף ויציבות. תהליך מסוג זה דורשמאמר בפני עצמו. או יותר נכון ספר...

בפוסטים ובמאמרים אותם אני כותב, אני דןהרבה על חשיבות תהליך זה.חשוב מאד שתיהנו מהתהליך גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך.

בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121051 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121053 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121110 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12968 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121059 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127935 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111730 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213969 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194186 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175882 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/175018 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172836 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172391 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162229 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica