חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות לחתונה - היצירת מופת שלך על פיסת נייר

צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה.
כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה.
להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה.
רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות.
הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.
רוב האנשים מעדיפים לכתוב בכתב יד ולא דרך המחשב מכיוון שדרך המחשב ישהרגשה קרה של ההזמנה ודומה למכתבים של עסק ששולח לכל הלקוחות חשבוניות.

דברנוסף שחשוב מאוד הוא גודל ההזמנה. לרוב כולם מכינים הזמנה בגודל של מעטפהסטנדרטית. דבר שיכול להיות משעמם מאוד. גודל ההזמנה מראה את גודל האירוע,במידה וזה אירוע קטן לרוב משתמשים במעטפות קטנות וככל שהאירוע הוא גדול כךגם ההזמנה.
בכתובת ההזמנה לחתונה חשוב ביותר שלא יוחסר כלום!, אפילומומלץ שזה יהיה כתוב שזה בישראל (במידה ולא החלטתם שאתם מתחתנים בחו"ל.|בהזמנות לחתונה שלכם חשוב לרשום את הכתובת במדויק כדי שלא יהיה איזה שהםאי-הבנות.| בתוך המעטפה חשוב ביותר שיהיה את כתובת האירוע, עדיף שלא יוחסרכלום כדי שכולם ידעו בדיוק היכן זה (מומלץ גם לצרף מפה קטנה של האזור).}
כיוםיש טרנד חדש, הזמנה וירטואלית - מה הכוונה? סרטון על דיסק. לאט לאטמתחילים זוגות לפרסם בנוסף להזמנות לחתונה, סרטון וידאו שלהם שהוא גם כןהזמנה לחתונה שלהם.
יש אפקט נורא חשוב על צבע המעטפה ולכן גם אותו יש לבחור בקפידה.

איך להוציא את הכסף בצורת הכי טובה ומה ההבדלים בין ההזמנות במחירים של5-30 שקלים.
הזמנות שאתם מכינים הם הדרך הזולה והחסכונית ביותר שתצליחו להוציא לעומתהזמנות אחרות, כך שברגע שתסיימו להכין אותם תוכלו ישר לשלוח אותם.
היתרון נוסף הוא אפשר להתאים את ההזמנות בצורה אישית לאורחים שלכם, ניתןלשנות את השפה במידה והם לא יודעים לקרוא את השפה הראשית של ההזמנה (לדוגמאההזמנה בעברית והאורחים באים מחו"ל ולא יודעים לקרוא עברית)...
משהוחשוב, הנייר חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר מכיוון שאם לא, הוא עלו להיקרע.מומלץ להיזהר מהדפים הדקים שעולים בהתחלה קצת, ואחר כך תשלמו עליהם הרבה.
רוב ההזמנות היום משתמשות ב 2 צבעים לרוב אך לא עוברות את זה.

מאיפה לקחת רעיונות לעיצוב ההזמנות לחתונה?
אפשרלקחת צבעים שהם חמים, לרוב הם בגוונים ניטרליים בצבעי כחול שמיים, שמפניהוכדומה. תחפשו דרך להביא את זה בצורה מתוחכמת ואלגנטית, יש כאלה שמקשטים אתההזמנה עם מתכת, וכאלה שמעצבים שסגנון העונה שהחתונה נמצאת בה.
אפשר לקחת צבעים של שחור ולבן שהם בעיצוב מודרני לרוב עם משהו עכשווי, אבל עדיין מנוסח בצורה קלאסית ועדינה.
ניתן לבחור בעיצוב מפואר של צבעים טרופיים או צבעים מסורתיים וכך ניתן לייצר את זה שזה יראה כאילו זה מתנה.
אפשר לקחת את הצבעים שחור, זהב ואדום כדי ליצור אווירה של רומנטיקה ושל עושר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12950 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121054 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121058 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121116 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12972 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121062 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127939 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות – כללי

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213536 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: דניסאירועים וחתונות – כללי23/03/205882 צפיות
עמדת צילום בדמות מסך ירוק משדרגת את האירוע ומגדילה את ההנאה של ה אורחים שלכם, בואו לקרוא איך להצליח בבחירת הספק המושלם עבור מוצר מקורי ומהמם במיוחד!

מאת: עידן שלומןאירועים וחתונות – כללי21/12/183817 צפיות
בני עדות המזרח יודעים לעשות שמח. זו לא אמירה "גזענית" אלא כזו שכל בן עדות המזרח יאשר בשמחה ובגאווה. שיא השמחה בקרב בני עדות אלו הוא ללא ספק בשני אירועים בעלי קשר משותף – מסיבת החינה ומסיבת החתונה.

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182520 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: ניב אבןאירועים וחתונות – כללי05/11/181973 צפיות
האם חייבים לבצע הוצאו כה גבוהות עבור מוצרי פרימיום שכאלה? בהחלט שלא. ואלו הן שתי הדרכים העיקריות להשיג את המחיר הכי טוב לחוויה שלא רוצים לפספס בחיים האלה.

מאת: עופר שלואירועים וחתונות – כללי28/09/181930 צפיות
סלסלת פירות

מאת: עופר שלואירועים וחתונות – כללי19/08/181749 צפיות
סלסלת פירות לאירועים ולאירוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica