חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זמן המתנה ארוך לשירות זה לא צחוק. בקרוב חקיקה לשיפור הבעיה

בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

נדרשת רגולציה ברמת השירות

באופן כללי, הצעת חוק שכזו הינה מבורכת.
חברות אלו, שחרתו בעבר על דגלן ססמאות דוגמת "הלקוח תמיד צודק", או "שירות זה הכול", מתייחסות ללקוחותיהן כקהל שבוי. זאת מתוך הידיעה שהלקוח מרגיש שאין הבדל גדול בין החברות השונות ולכן לא יפגין מאמצים מרובים להתנתק משירותיהן.

בשוק בו התחרות לא נוצרת באופן טבעי, על הרגולטור לבצע רגולציות, הן ברמות המחירים והן ברמות השירות. בכל הנוגע למחירים, בוצעו רגולציות רבות לטובת הצרכן כמו ניוד המספרים, משך ההתחייבות, אופן ניסוח ההסכם ודמי הקישוריות.
כעת, נדרשת גם רגולציה ברמת השירות הניתן, אולם עליה להיות חכמה והגיונית.

הצבת רף מענה ממוצע בחתך של שעה על פני חודש

התייחסתי לכך בעבר, בפוסט אודות בדיקתו של ערוץ 10 את זמני ההמתנה במוקדי השירות של HOT ו-YES. הצעת חוק המציבה רף עליון לזמן המתנה על הקו, איננה הגיונית, שכן היא לא לוקחת בחשבון עומסים נקודתיים, אותם לא תמיד אפשר לצפות כמו תקלה, או מבצע אטרקטיבי אצל המתחרים.

לכן, יש לבנות זאת בצורה חכמה – רף מענה ממוצע בחתך של שעה על פני חודש, שיבחן למעשה שעות יום שונות ויגדיר עבורן חתך ממוצע, בו תהיינה החברות חייבות לעמוד. כלומר, ממוצע המענה לאורך כל החודש מהשעה 08:00 עד 09:00 בבוקר, מהשעה 09:00 עד 10:00 בבוקר וכן הלאה. כמובן שיהיו הבדלים בין שעות הבוקר, הצהרים והערב וכאן יעילותה של שיטה זו במדידת זמן ההמתנה הממוצע הנדרש, באופן הלוקח בחשבון עומסים ודינאמיות של מוקדי שירות.

בנוסף, חייב להיות רף מקסימלי, של פרק הזמן שלאחריו על החברה לדאוג למענה אנושי ראשוני גם אם יהיה זה מענה שלא ברמת הנציג המקצועי, אלא ברמת פתיחת פנייתו של הלקוח, חשיבותו רבה ועל כן גם כאן, יש להגדיר משך זמן מקסימלי, עד לחזרת נציג החברה ללקוח.


לעדכונים נוספים, טיפים ופוסטים חדשים המובאים על ידי קישורית אתם מוזמנים להתעדכן בבלוג של חברת קישורית כאן ולהצטרף לעמוד הפייסבוק של קישורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111299 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

בשבוע שעבר פורסם באתר MAKO על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של "גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222584 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221568 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22979 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211287 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/211022 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211106 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201603 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica