חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

קישורית מענה טלפוני לעסקים מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: קישורית

אתר אינטרנט: www.kishurit.co.il/

טלפון: 1-800-771818

צור קשר: צור קשר

אודות הכותב:


"קישורית" היא ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי (Call Center) במשך 24 שעות ביממה, הגדולה והמובילה בישראל מאז 1993.

אנו מאמינים במתן שירות אישי ומקצועי עבורך הלקוח ועבור העסק שלך בכדי שתוכל לספק ערך מוסף ללקוחותיך על פני המתחרים בתחום הקשור למענה טלפוני. הוותק, הנסיון, שיטות העבודה והניהול המקצועי העומדים לזכות "קישורית", הם אלו המאפשרים לנו לספק מענה טלפוני עסקי, אנושי מהימן ויעיל, למגוון רחב של בתי עסק וארגונים, השמים דגש על קשר איכותי עם לקוחותיהם.

אנו מספקים מגוון שירותים רחב של מענה טלפוני אנושי עסקי עבור מערכי פעילות שונים אצלך בארגון: גיבוי למזכירה הקבועה בעסק, לשירות הלקוחות ולתמיכה טכנית. גיבוי לאתרי אינטרנט ו- Contact Center, מוקדים עירוניים, קמפיינים פרסומיים, מבצעים מכירות, קווים שיווקיים, הפעלת מוקד הזמנות בטלפון, אזעקת כוננים במקרים דחופים, ניהול יומני תורים לרופאים ומרפאות.

כמו כן, מפעילה "קישורית" מוקדים ייעודיים - מוקד טלמרקטינג למכירת מוצרים ושירותים, מוקד טלמיטינג יוצא לתיאום פגישות, מוקד לסקרי דעת קהל ושביעות רצון, מוקד התרמות, מוקד אישורי הגעה לכנסים וארועים ויתר מוקדים במיקור חוץ (outsourcing), הכוללים נציגים, מערכות מחשוב, תוכנה וטלפוניה שמנוהלים ממשרדי "קישורית" עבור בית העסק.





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים  
 

היתרונות שבמיקור חוץ לניהול השירות הטלפוני של העסק

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111304 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.
למאמר המלא...

זמן המתנה ארוך לשירות זה לא צחוק. בקרוב חקיקה לשיפור הבעיה

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111224 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.
למאמר המלא...

קישורית - טיפים להתמודדות עם לחצים בעבודה

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.
למאמר המלא...

מיקור חוץ לא צריך להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.
למאמר המלא...

ההבדל בין שירות זימונית למענה טלפוני

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף
למאמר המלא...

עשרה טיפים לניהול חכם ונכון של מוקד טלפוני

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.
למאמר המלא...

זמן המתנה לשירות הפך לזמן פרסומות

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.
למאמר המלא...

ה- Voice של גוגל לא יהרוג את הטלפוניה

בשבוע שעבר פורסם באתר MAKO על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של "גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.
למאמר המלא...

עובדת בקישורית: "העבודה הגבירה את תודעת השירות"

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי22/01/111370 צפיות
לפניכם ראיון עם מספר נציגות המעניקות שירות ומענה טלפוני-עסקי ללקוחות חברת "קישורית" - כרמית אריאנה , ורדינה שלום, רוחמה הרשקוביץ וריקי סלצקי. בראיון זה הן חושפות את החששות שהיו להן לפני תחילת עבודתן ב"קישורית", מסבירות על חשיבותה של תודעת שירות ואף מספרות כיצד העבודה מול לקוחות "קישורית" תרמה לכישוריהן ולהמשך הקריירה שלהן.
למאמר המלא...

אפשר לקצר את זמן ההמתנה ע"י שימוש במיקור חוץ

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות18/01/111470 צפיות
כל אחד מאיתנו מכיר את התחושה הלא נעימה של לחכות על הקו בהמתנה לנציג שירות. הזעם שלנו כלפי החברה אליה אנו מתקשרים, מתגבר ככל שהדקות חולפות ואין תגובה מהצד השני. תוסיפו לזה את העובדה שבדרך כלל אנו מתקשרים לא כדי לתת מחמאות, אלא כדי להתלונן, תבינו עד כמה המענה הטלפוני המיידי חשוב מבחינה עסקית ותדמיתית.
למאמר המלא...

<< 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica