"קישורית" היא ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי (Call Center) במשך 24 שעות ביממה, הגדולה והמובילה בישראל מאז 1993.
אנו מאמינים במתן שירות אישי ומקצועי עבורך הלקוח ועבור העסק שלך בכדי שתוכל לספק ערך מוסף ללקוחותיך על פני המתחרים בתחום הקשור למענה טלפוני. הוותק, הנסיון, שיטות העבודה והניהול המקצועי העומדים לזכות "קישורית", הם אלו המאפשרים לנו לספק מענה טלפוני עסקי, אנושי מהימן ויעיל, למגוון רחב של בתי עסק וארגונים, השמים דגש על קשר איכותי עם לקוחותיהם.
אנו מספקים מגוון שירותים רחב של מענה טלפוני אנושי עסקי עבור מערכי פעילות שונים אצלך בארגון: גיבוי למזכירה הקבועה בעסק, לשירות הלקוחות ולתמיכה טכנית. גיבוי לאתרי אינטרנט ו- Contact Center, מוקדים עירוניים, קמפיינים פרסומיים, מבצעים מכירות, קווים שיווקיים, הפעלת מוקד הזמנות בטלפון, אזעקת כוננים במקרים דחופים, ניהול יומני תורים לרופאים ומרפאות.
כמו כן, מפעילה "קישורית" מוקדים ייעודיים - מוקד טלמרקטינג למכירת מוצרים ושירותים, מוקד טלמיטינג יוצא לתיאום פגישות, מוקד לסקרי דעת קהל ושביעות רצון, מוקד התרמות, מוקד אישורי הגעה לכנסים וארועים ויתר מוקדים במיקור חוץ (outsourcing), הכוללים נציגים, מערכות מחשוב, תוכנה וטלפוניה שמנוהלים ממשרדי "קישורית" עבור בית העסק.