חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עובדת בקישורית: "העבודה הגבירה את תודעת השירות"

אין ספק שבכל חברה הנותנת שירות, במיוחד בחברה דוגמת "קישורית" שתפקידה הוא מתן שירות ומענה עסקי עבור ובשם לקוחותיה, נציגי השירות הם הפנים של הארגון וחלק קריטי מתפקודו השוטף.

מאת: קישורית  - מענה אנושי

לפניכם ראיון עם מספר נציגות המעניקות שירות ומענה טלפוני-עסקי ללקוחות חברת "קישורית" -  כרמית אריאנה , ורדינה שלום, רוחמה הרשקוביץ וריקי סלצקי. בראיון זה הן חושפות את החששות שהיו להן לפני תחילת עבודתן ב"קישורית", מסבירות על חשיבותה של תודעת שירות ואף מספרות כיצד העבודה מול לקוחות "קישורית" תרמה לכישוריהן ולהמשך הקריירה שלהן.

1. אילו חששות היו לכן לפני תחילת העבודה במוקד טלפוני?

כרמית : החששות שהיו לי – האם אני מתאימה לתפקיד והאם אתן שירות טוב ללקוחות.
פחדתי מכיוון שיש לענות למספר שיחות בפרק זמן קצר ולתת ללקוחות מענה טוב ומקצועי . חששתי שאולי לא אהיה טובה בכך.

ורדינה : לפני שהגעתי לעבוד בקישורית היה לי כושר ביטוי נמוך, לכן חששתי שלא אוכל להתמודד עם השיחות של לקוחות. פחדתי גם שכושר הביטוי שלי יפריע לי לנהל שיחה מול דרגים בכירים.

רוחמה : החשש היה כמו בכל עבודה חדשה, איך יהיו האנשים שם? איך תהיה העבודה? האם אני אסתדר? וכו'.

ריקי : החשש העיקרי שלי היה שאולי לא אצליח לתת מענה מקצועי ללקוחות ולהתמודד עם השיחות והלקוחות. היה לי חשוב מאוד להצליח ולהיות טובה במתן השירות ולכן גם היה חשש גדול.

2. האם אתן מגדירות את עצמכן כוורבאליות שאוהבות לדבר?

כרמית : מאז ומתמיד אני אוהבת לדבר… אני מאוד אוהבת להכנס לשיחות עם אנשים ומתעניינת באנשים לכן היה לי קל מאוד עם כמות השיחות…

ורדינה : בעבר טעיתי לחשוב שאינני אוהבת לדבר, היום אני יודעת שאני אוהבת לנהל שיחות עם לקוחות, אינני חוששת מכך ומעבר לכך נעשיתי טובה מאוד ביכולת הניסוח והביטוי שלי מול לקוחות.

רוחמה : כן, אני מגדירה את עצמי כאדם תקשורתי שקל לו מאוד להתנסח מילולית.

ריקי : כן, אני בהחלט אוהבת לדבר, תקשורת עם אנשים זה משהו מאוד חשוב ואני נהנית לנהל שיחות עם אנשים, אני לחלוטין אדם וורבאלי…


3. איזה כישורים רכשתן או חיזקתן תוך כדי עבודה?

כרמית : הכישורים שחיזקתי תוך כדי עבודה במוקד טלפוני – למדתי שאני יכולה לעבוד טוב גם במצבי לחץ, למדתי המון על יחסי אנוש והחשיבות שלהם ובעיקר לדבר בשפה גבוהה מכיוון שאנחנו מדברים עם כל הדרגים מהזוטרים ועד מנכלי חברות. כתוצאה מכך חיזקתי גם את בטחוני העצמי.

ורדינה : הכישורים שרכשתי וחיזקתי תוך כדי עבודה הם סבלנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובעיקר יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה.

רוחמה : אני חושבת שמאז ומעולם אהבתי לדבר וידעתי להתנסח אבל בעבודה בקישורית הדברים האלו מאוד התחזקו אצלי.

ריקי : הכישורים שרכשתי תוך כדי עבודה הם תודעת שירות גבוהה, היום אני יודעת מה הדרישות והקריטריונים לשירות טוב ואיכותי, אני יודעת מה מרגיש הלקוח בצד השני של הקו ומה החשיבות של מתן שירות אדיב ומקצועי. למדתי בקישורית את חשיבותה של הסבלנות והרגישות לאדם שזקוק לשירות ממני.

4. מהי התכונה החשובה ביותר אצל נציג שירות?

כרמית : הדבר החשוב ביותר אצל נציג שירות הוא האדיבות והחיוך שהוא משדר תוך כדי מתן שירות, למרות שלא רואים אותנו. הדרך שאנחנו מדברים והטון שלנו מאוד חשובים בשיחה.

ורדינה : הדבר החשוב ביותר אצל נציג שירות הוא אדיבות והקשבה ללקוח ולצרכיו.

רוחמה : הדברים החשובים ביותר אצל נציג שירות זה אדיבות, סבלנות, הקשבה ולהיות אסרטיבית.

ריקי : הדבר החשוב ביותר אצל נציג שירות הוא הסבלנות, והנכונות להעניק שירות טוב.

5. באיזה אופן העבודה הגבירה אצלכן את תודעת השירות?

כרמית : היום אני יודעת שהדבר החשוב ביותר בשירות הוא הקשבה ללקוח, הקשבה לאדם שמדבר איתך בצד השני. חשוב להזדהות איתו ולהבין את מצוקתו כאדם, כך קל יותר להבין אותו.

ורדינה : העבודה הגבירה אצלי את תודעת השירות באופן מאוד משמעותי. היום אני יודעת מה הלקוח מצפה לקבל ,שזה מענה מהיר, אדיב וסבלני ובעיקר לתת לו תחושה שפנייתו מטופלת. היום אני יודעת לזהות מתי אני מקבלת שירות טוב ומתי לא.

רוחמה: העבודה הגבירה באופן מאוד משמעותי את תודעת השירות שלי. למדתי את חשיבות מתן השירות הכי טוב שאני יכולה לספק ללקוח. היום כלקוחה אני מצפה לקבל שירות טוב ומזהה כזה כשאני חווה אותו.

ריקי : העבודה הגבירה אצלי את תודעת השירות בצורה מאוד משמעותית, היום אני יודעת מה הוא שירות טוב ואני משתדלת מאוד לתת שירות טוב ללקוחות איתם אני מדברת.

6. איך לדעתכן אותם כישורים והניסיון שרכשתן יוכלו לעזור לכם בהמשך הקריירה?

כרמית : הכישורים והניסיון שרכשתי בקישורית יעזרו לי המון לקריירה הבאה מכיוון שכבר צברתי המון ניסיון בשירות לקוחות, אני יודעת להתמודד עם פניות של לקוחות ועם מצבי לחץ. בעבודה הבאה שלי אני כבר אגיע מוכנה עם תודעת שירות גבוהה והבנה של החשיבות של אדיבות והקשבה. קודמתי עד לקבוצת השיווק בקישורית שזו הקבוצה המאתגרת ביותר, היום אני יודעת שצברתי המון בטחון וידע שישרתו אותי בהמשך הדרך.

ורדינה : הכישורים שרכשתי בקישורית יעזרו לי בהמשך בעיקר מכיוון שהיום אני יודעת להתנסח בעל פה ובכתיבה, אני יודעת לבצע מספר דברים במקביל כמו מענה טלפוני והקלדה תוך כדי, למדתי להתנהל עם מספר משימות בו זמנית. מעבר לכך היות ואני עונה להמון שיחות מהמון חברות שונות בארץ למדתי המון על אופן ההתנהלות בהרבה חברות ולמדתי מושגים רבים וחדשים. אני בטוחה שכל אלה יעזרו ויתנו לי יתרון ממשי בקריירה הבאה שלי.

רוחמה : הידע שרכשתי בקישורית יעזור לי גם בעתיד בעבודה מול לקוחות. למדתי להתמודד עם אתגרים ועם מגוון רחב מאוד של לקוחות. אני בטוחה שבכל עבודה בה אעבוד בעתיד הדברים האלה ישרתו אותי.

ריקי : הכישורים שרכשתי בקישורית יעזרו לי מאוד בהמשך הקריירה מאחר והיום אני יודעת לעבוד בצוות ולכן אוכל להשתלב בכל צוות בו אעבוד. היום אני יודעת להתנהל בסביבה ממוחשבת ולבצע מס' פעולות במקביל ואני יודעת להתנהל במצבי לחץ. אני בטוחה שכל הדברים האלה מאוד יעזרו לי בכל מקום עבודה בו אעבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111299 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111219 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222586 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221570 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22980 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211288 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/211024 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211108 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201606 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica