חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קישורים איכותיים: כל הדרכים מוליכות אל האתר שלך

מאת: דויד מנשהקידום אתרים02/06/2014937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרכיב מרכזי של גוגל במתן "ראנק" (ציון) גבוה לאתר שלך, מתבסס על כמות הקישורים הנכנסים אליו ולא פחות מכך, על איכות הקישורים הללו. בהקשר זה, לפיכך, האלגוריתמים של גוגל בנויים לזהות, אם אכן הקישורים הנכנסים מגיעים מאתרים שיש להם זיקה ברורה מבחינת התוכן של האתר שלך, או שהקישור הוא מקרי לחלוטין (ונועד רק לצרכי קידום האתר).

ההקשחה של גוגל בזיהוי אופי הקישורים נעשתה באופן ברור כדי למנוע את השימוש שהיה נפוץ עד לפני כשלוש שנים בקישורי "זבל" ואתרים שכל תכליתם היתה לשמש "חוות קישורים" - כלומר קישורים שאין בהם ממש והעיקר שהם מקשרים אל האתרים המקודמים. יתרה מכך, גוגל הניפה דגל אדום של אזהרה חמורה כלפי כל המנסים להשתמש בשיטות אלה של קידום "שחור". זאת, מתוך מטרה ברורה למנוע את הצפת הרשת בתכנים ירודים שאינם תורמים ולא כלום לגולשים.

נאמנים לגישה זו, מנועי החיפוש וגוגל בתוכם כמובן, האתרים השונים מוגדרים ומדורגים על פרמטרים שונים, במטרה אכן, לדרג את איכות התכנים של האתרים ואת איכות הקשיורים המובילים אליהם.  אחד הפרמטרים האלה, או האינדיקטורים, לאיכות התוכן, היא כמובן עד כמה הגולשים שוהים באתר - ולכן מבחינת בעלי האתרים חשוב מאד לשמור על הגולשים זמן ממוצע גדול ככל האפשר - וזאת ניתן לעשות כמובן באמצעות מתן תכנים בעלי ערך.

הקישורים הנכנסים הם איפוא פרמטר רב-חשיבות, מאחר שאם נקשר מאתר איכותי, משמע סיפקנו את מה שגוגל ושאר מנועי החיפוש רוצים, תוכן איכותי לגולשים.

ישנן מספר דרכים להשגת קישורים איכותיים, והבולטות שבהן: כתיבה בפורומים, בבלוגים ובפלטפורמות אחרות של המדיה החברתית, כמו פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין וכו'.

עוד שיטה מצויינת, היא השגת קישורים מאתרי מאמרים איכותיים, באמצעות פירסום מאמרים. ישנם כיום אתרים רבים המציעים במה חופשית לכתיבת מאמרים, על בסיס איכות, שתמורת הפירסום מעניקים אפשרות ליצירת קישורים (מספר מוגבל) אל האתר שבעל המאמר מעוניין לקשר אליו. זוהי למעשה שיטה של "ווין-ווין", מצד אחד האתר נהנה ממאמרים שעליהם אינו משלם ושהכותב ויתר על זכויות היוצרים שלו במאמר לטובת האתר ומנגד, הכותב נהנה מאתר שהקישור שלו גבוה (ובכך תורם לחוזק של האתר שלו בעיני גוגל).

אסטרטגיית השגת קישורים בדרכים הללו היא אמנם עבודה המחייבת השקעת זמן רב (וכסף, אם מישהו אחר כותב עבורך את המאמרים ומייצר עבורך נוכחות בפייסבוק ובשאר הפלטפורמות) אך זוהי בהחלט השקעה שווה, מאחר שהיא מייצרת בסופו של דבר נוכחות איכותית שלך ברשת - ומכאן גם תנועת גולשים רציפה, מתמדת וצומחת בהתמדה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דויד מנשה www.wordsuit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד מנשה

מאת: דויד מנשהקידום אתרים02/02/151176 צפיות
העידכון האחרון באלגוריתם של גוגל, Hummingbird, מפנה זרקור חזק עוד יותר למגמה ההולכת של התמקדות בתוכן והנגשתו. החידוש הגדול שלו, הוא שהפניות הגולשים לתוכן רלוונטי נעשית ע"י מענה לשאילתות מורכבות ו"טבעיות", בלשון בני אדם, בהתבסס על תוכן העמודים שמנוע החיפוש סרק ולאו דווקא בעל בסיס עמודים שעברו אינדוקס ושל מילות חיפוש.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים24/01/151213 צפיות
אתרים סמכותיים רבים נפגעו באופן חמור עד כדי אובדן של 90% מנפח החיפוש האורגני, כתוצאה מגניבת תכנים - ויחד איתם ה-authorship, כלומר הקרדיט למחבר התוכן. עידכון פנדה האחרון סיים את חגיגת השודדים הנהנים מעמלם של האחרים, או לפחות צימצם אותה מאד. נציג כאן את האופן שבו מטפל האלגוריתם העדכני בבעיית הסמכותיות האבודה.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים18/12/141142 צפיות
בניית אתרים כוללת שימוש בכלים שונים, שאינם גלויים לעין. אחדים מן הכלים הללו, שלכאורה אינם בעלי חשיבות, הם חיוניים מאד, שכן בלעדיהם יכול האתר להחשף לבעיות לא רצויות, כמו למשל פירסום של האתר מנועי החיפוש עוד לפני שבנייתם הושלמה ואף חשיפת מידע שבעלי האתר אינם חפצים לחשוף. הפעם נעסוק בשני כלים קטנים אבל חשובים מאד. אחד מהם הוא קובץ robots.txt שתפקידו לא תמיד ברור לבעלי אתרים ואפילו, לא תאמינו, גם לבוני-אתרים רבים. הכלי השני הוא תג המטא noindex.

מאת: דויד מנשהבניית אתרים30/11/141227 צפיות
אופטימיזציה טובה היא כזו המוודאת שמבנה האתר לא יכלול שגיאות תיכנות בקוד האתר המפריעות (ובמקרים קיצוניים אף מונעות) לסרוק אותו. זאת, מאחר שגוגל, לדוגמה, לא תסרוק דפים שונים באתר, אם מבנה האתר מקשה על הסריקה. זאת, למרות שהאלוגריתמים המתוחכמים מאד של גוגל ומנועי החיפוש האחרים, יודעים, מן הסתם, כיצד להתגבר על בעיות טכניות - אבל אין להם שום עניין לעשות זאת, מאחר שאם בעלי האתרים לא עשו שום מאמץ בכיוון זה, מדוע הם צריכים להתאמץ עבורם.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/10/141168 צפיות
פעמים רבות אנו נמנעים מתגובות בבלוגים, או במאמרים באתרי תוכן שונים, כחלק מקידום האתר שלנו, בגלל שאתרים רבים מצמידים להן תג nofollow. תג זה נועד, אכן, למנוע שהאתר המקודם יהנה מזרימת "מיץ" קידומי מן האתר שבו פורסמה התגובה. אולם, גם אם לכאורה המצב הזה מונע תועלת קידומית ישירה, כדוגמת קישור שהוא dofollow, עדיין יש בו תועלת רבה ופוטנציאל ענק לטווח ארוך (בעיקר) ולא פעם גם בטווח המיידי.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/09/141093 צפיות
בניית אתר אינטרנט היא הכרח שכל בעל עסק, או נותן שירות, מודע לו. ואכן, כיום, הנגישות אל בית עסק או שירות, היא לא פעם דרך האתר - עוד לפני שפונים אל החנות הפיזית. יתרה מכך, אנו עדים לכך שעסקים רבים מתבססים באופן הולך וגובר על אתר האינטרנט. עם זאת, כדי להשיג את התוצאות הרצויות, כלומר משיכת גולשים והפיכתם ללקוחות או לצרכנים של האתר, חשוב מאד להקפיד על בניה נכונה של האתר.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143356 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213927 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211858 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183708 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/173040 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172770 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172633 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172669 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica