לכל בעל עסק, בכל תחום- קיימים לא מעט מתחרים. לעיתים מדובר במתחרים ספורים ולעיתים מדובר בכמה מאות הכוללים מתחרים מן העולם כולו. המטרה שלכם בתהליך שיווק באינטרנט, הינה למשוך את הגולש דווקא אליכם ובסופו של דבר לבצע את הרכישה דרככם. אין ספק שהדבר אינו פשוט אולם קיימות טעויות מסוימות שאם תנסו להימנע מהן, יעלה הסיכוי שלכם על פני המתחרים להשאיר את הגולש באתרכם ולזכות בליד. אז מהן הטעויות הנפוצות הללו ? ובמה כדאי כן להתמקד ?
טעות מספר 1 - לפרט על עצמכם
אם יש דבר מה שאינו מעניין את הגולש הוא מי אתם. מתי נולדתם, כיצד הגעתם לתחום במקרה וגיליתם שזו אהבת חייכם, והדוגמאות עוד רבות. עצוב לומר, אך רוב בעלי העסקים נוטים לבצע טעות זו עקב סנטימנטים, אגו והתחושות שהם מקבלים כאשר הם קוראים את הסיפור המרגש או את קורות חייהם. זכרו היטב: אתכם זה מעניין ! את הלקוח ממש לא ! יתרה מכך, בשניה שיכנס הגולש לאתר ויראה את הסיפור על עצמכם, אין סיכוי שהוא יישאר שם יותר מאותה שנייה. סייג חשוב לומר הינו בכל הקשור למקצועות בהם ניסיון העבר הינו משמעותי ביותר בתפקיד אשר מהווה גורם ברמה קריטית לצורך שלנו. למשל, עורך דין פלילי אשר מקים אתר, מומלץ כי יפרט על הרע שלו ומשפטים ידועים בהם זכה בעבר וכדומה.
טעות מספר 2 - לפרט על המוצר ויתרונותיו
תופתעו לשמוע, אך הדבר השני שאינו מעניין את הגולש הוא המוצר. גולש אשר נכנס לאינטרנט כבר יודע מהו המוצר בו הוא מעוניין. אין טעם לפרט לו יותר מדי על המוצר עצמו ועל יתרונותיו. אם למשל אתם מוכרים קטנועים- ללקוח די ברור מה המוצר המוצג באתר שלכם ופחות מעניין אותו כמה כוחות סוס יש לו למשל. לכן מומלץ עוד בשלב בניית אתרי אינטרנט שלכם לברור היטב את הטקסט על מנת ליצור קידום בגוגל ברמה איכותית. אז מה כן מעניין את הלקוח ?
להתמקד בתועלות
אותו לקוח שרוצה לרכוש קטנוע יזכה במספר תועלות: גם באזור הסואן ביותר הפקקים לא יהיו גורם מפריע מבחינתו, הוא יוכל להגיע בזמן לכל מקום שיחפוץ ועוד. וזה מה שהגולש מחפש לראות ! חברה שמיד תציג לו את התועלות הללו ותגרום לו להישאר באתר שלה. חשוב לציין כי מתוך התועלות ניתן לגזור מילות מפתח מתאימות ולבדוק את הכדאיות בהשקעה בהן בתהליך קידום בגוגל.
לסיכום, בעודכם כותבים את תוכן האתר נסו להקפיד על נושאים אלו וכך תרוויחו לידים נוספים ובסופו של דבר עוד כסף.