בעידן של היום בו כל חברה דואגת לתהליכי שיווק אינטנסיביים ברשת האינטרנט, אין ספק כי עליכם להיות עם היד על הדופק בכל עת על מנת לדעת מה מתרחש מבחינת הפעילות השיווקית של המתחרים שלכם. ייתכנו לא מעט מצבים, בהם תחשבו כי פעילויות שיווק באינטרנט שלכם הינן מעולה אך יסתבר שלא כל הדבר וזאת עקב משתנה אחד עקרי, הלוא הוא חדשנות.
חדשנות במאה ה- 21
אחד הדברים הבולטים באופן כללי בהתנכלות הצרכנית בעולם בתקופה של המאה ה- 21 הינה החדשנות. הבעיה העולה באופן טבעי הינה שינויים יומיומיים במוצרים חדשים, שירותים חדשים והתנהגויות חדשות בקרב הצרכנים. "החדש של היום" הופך להיות "הישן של מחר" ואם אתם מעוניינים להצליח עליכם לעקוב באופן יומיומי אחר המתרחש בתחום שלכם ובהתנהגות הצרכנית ככלל. דוגמא טובה למוצר שכזה הינה ה- smart phone. בכל יום יוצאים דגמים חדשים ונושא המובייל הפך להיות מוביל בתחומו בתקופה זו.
מדוע חדשנות בתחום המובייל הינה רלוונטית מבחינת שיווק ברשת ?
אם בעבר לכל חברה היה אתר אינטרנט אחד או יותר בלבד, הרי שכיום בניית אתרי אינטרנט המתאימים לצפייה ב- smart phone הינה שם המשחק. כמו כן, מדי יום עולות עשרות אלפי אפליקציות לרשת האינטרנט וחשוב שתדעו ותכירו אותן אפילו על מנת לספר עליהן לקהל האוהדים שלכם בפייסבוק. תכנים מעניינים וחדשניים מושכים גולשים לאתרכם ולדף הפייסבוק שלכם ומשפיעים באמצעות כך על תהליך קידום בגוגל שלכם. זאת כיוון שגוגל לוקחת בחשבון, בין שאר הנתונים שהיא אוספת, שאם גולשים רבים נכנסים לאתר שלכם, כנראה הוא מוביל על מתחריו.
ומה אם אין לי זמן להתעדכן כל הזמן ?
במידה ואתם עמוסים בפעילויות הקשורות לניהול החברה שלכם או כל תפקיד אחר, מומלץ כי תשכרו איש שיווק אשר כחלק מתפקידו יהיה להתעדכן מדי יום בכל הקורה והמתחדש בתחום העיסוק שלכם ובעולם האינטרנט בכלל.
ולסיכום, ניתן לראות כי אין להימנע מעדכון שוטף במתחדש בענף האינטרנט ובכלל מבחינת הצרכנים. בסופו של דבר, החברה שלכם עשויה רק לצמוח ולהפוך גולשים נוספים ללקוחות.