בשנים האחרונות נושא השיווק באינטרנט הולך ותופס תאוצה באופן מסחרר. כך, ניתן לומר כי פלטפורמת השיווק הטובה ביותר כיום הינה רשת האינטרנט. ובכן, כל זאת נעים וטוב אולם יש לזכור כי הרשת הינה בעצם מאגר אדיר של מידע אשר מיליוני אנשים בכל העולם נחשפים אליו בכל שניה. חלק מסוים מן האנשים הללו הם לקוחות פוטנציאלים שלכם והמטרה שלכם היא למשוך אותם לאתר, דף הפייסבוק, דף הנחיתה או כל מידע אחר על הארגון שלכם כך שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות שלכם. שאלת המפתח בנושא זה הינה: כיצד מאתרים הגולשים את המידע לו הם זקוקים ?
מנועי חיפוש
בראש ובראשונה, נכנס הגולש למנוע חיפוש. מנועי החיפוש מרכזים את רוב המידע ברשת ומנהלים אותו עבור הגולשים על פי מספר מדדים. מנוע החיפוש הנפוץ ביותר הוא כמובן גוגל ונכון לימים אלו אין לו מתחרה משמעותי באופק. משתמע מכך באופן ברור כי עליכם להיות קרובים יותר לגולש בתוצאות אשר יקבל בחיפוש שירות או מוצר אותו אתם מספקים. ובמידה ואתם מעוניינים להופיע בין התוצאות הראשונות ובעמוד הראשון עליכם לבצע תהליך בשם קידום בגוגל.
סוגי קידום בגוגל
באופן עקרוני, ניתן לחלק את סוגי הקידום לשניים-קידום ממומן וקידום אורגאני. הקידום הממומן הינו מעין פרסומת כאשר התשלום הינו קבוע ומועבר לגוגל עצמה. הקידום האורגאני מתבצע באמצעות מגוון פעולות אשר ניתן לסכמן כפעולות המקדמות את האתר באופן טבעי. כלומר, יש לבצע שינויים ופעולות מסוימות מדי חודש על מנת שגוגל תעלה אתכם בטבלת התוצאות.
פוטנציאל לידים אינסופי
לאור כל הנאמר לעיל, ניתן להבין כי קידום בגוגל מקדם את תהליך שיווק באינטרנט שלכם וככל שתעלו במעלה התוצאות כך פוטנציאל הלידים שלכם רק יגדל ויגדל והרווח כולו שלכם. על אחת כמה וכמה כל עוד אתם מבצעים קידום ברמה גבוהה יותר מזו של המתחרים שלכם, יהיה לכם קל יותר להתקדם במעלה התוצאות.
וכטיפ חשוב לסיום: זכרו כי גוגל הינה חברה המקפידה על נהלים ברורים ולא מומלץ לנסות ולהפר אותם על מנת לקדם את עצמכם. אין ספק כי באמצעות פעולות מגוונות וכשרות לחלוטין תוכלו לקדם את עצמכם בהצלחה רבה.