תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות.
יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.
מה עושה ברק CRM ?
- ניהול מכירות ושווק
- ניהול שירות- Help desk
- ניהול משרד - משימות, תזמון פעלות, שיתוף יומנים ושיתוף דוא"ל
- ניהול משימות (אישי, מחלקתי)
- שיתוף מידע פנים ארגוני
- ניהול מסמכים (ארכון אופטי)
- העלאת (יצוא) נתונים לאינטרנט
- הורדת (יבוא) נתונים מהאינטרנט
- חיוג ישיר מהתוכנה והקפצת מסך לקוח בשיחה נכנסת
- הפקת דו"חות אודות לקוחות / מוצרים / משתמשים
- ניהול שעות מושקעות והעלויות הכרוכות בכך סביב הלקוח
- דיוור ללקוחות - דוא"ל, SMS, מכתבים
העיקרון המנחה - כל המידע הארגוני - סביב הלקוח!!
ברק מאפשרת יצירת מאגר לקוחות מתוך סוגי קבצים שונים במהירות ובקלות.
ברק מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות,מוצרים) בצורה יעילה אשר מאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתונים של לקוח, מסמך, שיחה וכד'.
על מנת לספק מענה מיטבי לצרכים על תוכנת ה CRM לאפשר את היכולות הבאות (עצמאית או ע"י הפעלת תוכנות צד שלישי):
כללי:
- שיתוף דוא"ל בין משתמשי המערכת
- שיתוף מידע ארגוני בין משתמשים
- יצוא נתונים לאתר אינטרנט
- יבוא פעילויות מאתר אינטרנט (תלונות לקוח, בקשות ידע, רכישות מקוונות וכו')
- איסוף "לידים" מאתר אינטרנט
- יצירת סקרים אינטרנטיים לרשומות ואיסוף המידע בתוכנה (סקרי שביעות רצון, טופס עדכון פרטים וכו')
- ניהול יומנים משותף לכל המשתמשים
- ניהול יומן כלל ארגוני מצרפי
- ניהול הרשאות מפורטות למשתמשים ולקשרים ביניהם (מי רואה את הפעילות / יומן / מסמכים / לקוחות של מי, מי חשוף למידע כספי וכו')
- סנכרון יומנים מול מכשירי כף יד
- הצגת מידע חיצוני ל CRM אודות הלקוח ע"י הפעלת תוכנות חיצוניות (כרטסת הנהח"ש למשל)
קסטומיזציה:
- קביעת הפרמטרים בתוכנה ע"י המשתמש
- קביעת הרשאות משתמשים ע"י מנהל מערכת
- קביעת מונחים בתוכנה ע"י המשתמש
- קביעת ספריות לשמירת מסמכים ע"פ הרשאות הרשת
- ממשק רב שפתי
ניהול רשומות (לקוח / ליד / ספק / פרויקט וכו'):
- ניהול רשומות ומיונם ע"פ מאפיינים - סטטוס / אנשי קשר / עדכון אחרון / ת.ז-ח.פ / ומאפיינים חופשיים
- ניהול פעילויות ע"פ רשומה (לקוח / ליד / ספק וכו')
- שיוך פעילות למשתמש / מחלקה
- קישור רשומות אחת לשניה או לקבוצות ע"פ קשרים נקודתיים
איסוף מידע ברשומות (לקוח /ליד / ספק / פרויקט / עובד וכו'):
- כל מסמכי הלקוח מאוחדים - בכרטיס הלקוח
- כל רכישות / מכירות הלקוח - מוצגים בכרטיס הלקוח
- מאפייני לקוח שמעניינים את הארגון - מרוכזים בכל לקוח
- שעות מושקעות בלקוח - נאספות ומתועדות בכרטיס הלקוח
- כל הפעילויות שבוצעו בלקוח - נאספות ומנוהלות בכרטיס הלקוח
- הקלטות שיחות מול הלקוח - קשורות לפעילות שבמסגרתן בוצעה ההקלטה
- תיעוד שירות ע"פ מוצרי הלקוח
- תיעוד דיוור ללקוח (דוא"ל / SMS / מכתבים / פקסים)
- תיעוד פגישות עם הלקוח - במשולב עם היומנים המשותפים
ניהול דו"חות סביב המידע
- מחולל דו"חות - שמירת דו"חות שהוכנו ע"י המשתמשים באופן לשימוש חוזר
- הכנת והפקת דו"ח לקוחות ע"פ מאפיינים
- הכנת והפקת דו"ח לקוחות ע"פ פעילויות
- הדפסת "תיק" לקוח
- הכנת והפקת דו"ח מכירות ע"פ מוצר / תאריכים / לקוחות / מאפיינים
- הכנת והפקת תחזית מכירות ע"פ הצעות מחיר
- הכנת והפקת דו"ח סטטיסטי ליעילות פעילויות (שירות לקוחות, מכירות וכו')
- הכנת והפקת דו"חות סטטיסטיים כמותיים
דיוור לרשומה:
- שילוב כל יכולות הדיוור בתוכנה (דוא"ל, מכתבים, פקסים, SMS, הודעות באתר)
- דיוור פרסונלי לכל נמען גם אם משלוח הדיוור היה בקבוצה (כל אחד מקבל דיוור ממוען אליו אישית)
- שליטה בהפצת SPAM
- דיוור לקבוצת רשומות ע"פ חתכים (ע"פ מוצרים שרכשו, שירות שקיבלו, סטטוס רשומה, מגורים, משתמשים שטיפלו בלקוח וכו')
- דיוור לקבוצת לקוחות ע"פ תאריכים (ימי הולדת, תארך פניה אחרון וכו')
- דיוור לקבוצות רשומות ע"פ חתכים סטטיסטיים
- דיוור חוזר לפניות מהאינטרנט
טלקומוניקציה
- חיוג טלפוני ישיר מתוך רשומה
- "הקפצת" רשומה למסך כששיחה טלפונית נכנסת למשתמש
- יכולת משלוח פקסים מובנית (ביחידים ובתפוצה רחבה)
- תיעוד שיחות אוטומטי
- מעקב יעילות מענה לשיחות
- משלוח תזכורות בדוא"ל / SMS לפגישה שנקבעה ביומן- אוטומטית
- משלוח SMS ישירות מתוך הרשומה
- משלוח SMS בקבוצות לרשומות נבחרות
- תיעוד אוטו' של שילוח הSMS כפעילות
עזרה
- HELP DESK ממוחשב דינמי לכל יכולות התוכנה
- HELP DESK אנושי להדרכה ופתרון בעיות שימוש - און ליין
- ספר הדרכה והפעלה