החברה הישראלית אוהבת אירועים ומסיבות. יש המון התרגשות באויר סביב זה, כולם מדברים על האירוע לפניו ואחריו, והנטיה הכי גדולה של העם הישראלי היא להזמין את כל מי שאי פעם הכרנו. אנשים שהכרנו בבית הספר היסודי, התיכון, הצבא, אנשים שהיו שכנים שלנו לפני המון שנים, אבל לא נתקלנו בהם בשנים האחרונות (והסיכוי שניתקל בהם הוא נמוך), אבל למרות זאת יש מין הרגשת חובה להזמין אותם. ואחר כך כבדרך פלא אנו נמצא את עצמנו מוזמנים חזרה לאירוע שלהם, ולכן עם ישראל מוצא את עצמו כל היום מסתובב בין אירוע אחד לשני.
מאחר והביקוש גדול, לכל גני ואולמות האירועים יש רשימה סגורה לפחות לחצי שנה הקרובה, ושלא לדבר על כך שתאריכים מיוחדים כגון 11.11.11 נתפסים שנה מראש לפחות, ומאחר והשליטה בתאריכים פנוים הופכת קשה יותר ויותר, והדרישה של בעלי השמחות היא לזמינות מלאה של כל נותני השירות, גני האירועים עוברים לשימוש של מערכת CRM, וכדאי שנכיר את היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:
1. שליטה במלאי: המערכת מאפשרת למנהל האירוע לראות בכל זמן נתון מהם המוצרים החסרים לו במודול המלאי (כגון שתיה, מזון, מפות..) ולבצע הזמנה מתוכננת ומושכלת לאירוע הקרב. מנהל אירוע יכול לבדוק מהו המלאי שנשאר מהאירוע הקודם ולא להוציא כספים מיותרים על הזמנת ציוד שכבר קיימת.
2. שירות לקוחות: המערכת מאפשרת להצליב נתונים בין דרישות הלקוחות (סוג צלם, סוג תקליטן, סוג מעצבת חופות ועוד) לבין נותני השירותים אצלו באולם. הצלבות פשוטות כאלה עוזרות לבעל השמחה לתכנן בקלות רבה יותר את האירוע שלו לשביעות רצונו המלאה.
3. ניהול נותני שירות: לזוג המתכנן את חתונתו יש בדרך כלל אפשרות להביא לגן נותני שירות (תקליטן, צלם...) חיצוניים או להשתמש באלה שהאולם מספק. המערכת מאפשרת למנהל האירוע לראות בכל זמן נתון מתי נותני השירותים שלו פנוים וכך הוא יכול לשלב אותם באירוע ולקדם את מטרות נותני השירות שלו.
4. צוות גן האירועים: היום, קיימת דרישה לאנשי צוות בעלי נסיון מוכח. הרבה מאד בעלי שמחות ירצו כי הצוות שנותן להם את השירות – לדוגמת מנהל האירוע, רב המלצרים ועוד יהיה בעל נסיון של כמה וכמה אירועים לפני. נתון שכזה קל ופשוט להוציא מהמערכת ולהציג אותו בפני הלקוחות.
5. הגדלת היקף המכירות: בדרך כלל בעל שמחה בודק 4 - 3 גני אירועים לפני שהוא מקבל את ההחלטה היכן לקיים את האירוע שלו. כאן נכנסת המערכת לפעולה על מנת לעזור למנהל האירוע לסגור את המכירה בגן שלו. לאחר שהוגדר פרופיל הלקוח של בעל השמחה, המערכת תוכל לבצע מיון וחיתוך של כל האקסטרות והרעיונות שאפשר להציע ללקוח ובכך לנתב אותו לסגירת האירוע בגן. בסופו של דבר הלקוח הישראלי אוהב שמציעים לו ואוהב שנותנים לו ואת זה המערכת תציג בקלות רבה.
לסיכום, לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות.
***
מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.