מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
8020
צפיות
לאן הולכות תוכנות ה CRM בעולם? מהן המגמות ומהם החידושים הצפויים?
כאשר באים לבחון את המגמות בתחום ניהול קשרי לקוחות בעולם מזהים מספר מגמות שחלקן סותרות אחת את השניה וחלקן משלימות. כל מגמה עולמית שמתחילה בתחום ה CRM למעשה מתחילה מצרכיו של לקוח כלשהוא ששכר בית תוכנה לכתיבת יישום ומשם בית התוכנה לקח את התוצר הלאה ל"מגמה" (בד"כ עם תוספת של "באזוורד" תואם) אי לכך להתייחס למגמות פרטניות אין כל טעם, הן משתנות בהתאם ללקוחות לסביבבה העיסקית והארגונית ובהתאם ליכולות השווק של בתי התוכנה הגדולים.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1812
צפיות
ישנם מספר שלבים העוזרים רבות בהטמעת תוכנת CRM בארגון, ומנטרלים התנגדויות ומכשלות בדרך. ארגונים רבים ניסו להטמיע תוכנת CRM ללא מעבר סדור על הלקחים מתהליכי הטמעה שעברו אחרים, ונכשלו. להלן שלושה טיפים המקילים על הטמעת תוכנת ה CRM בארגון:
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1196
צפיות
הטמעת כלי עבודה חדש בכל מסגרת אירגונית היא תהליך קשה, הטמעת תוכנה בתור "כלי עבודה" קשה שבעתיים. נוסף על החרדות הטבעיות של אנשים משינויים בסביבת העבודה ונוהלי עבודה, עדיין אנשים רבים אינם משתלבים היטב בסביבת עבודה ממוחשבת והם טכנופובים ברמה כזו או אחרת. אנשים אלו נוטים לייחס ליכולת להפעיל תוכנה כישורים שהם מעבר ליכולתם ,אף אל פי שלא כך היא, וכיום מרבית התוכנות פשוטות להפעלה עד כי כמעט לא נדרש ידע מוקדם בסביבת מחשב.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1379
צפיות
להלן רשימת התכונות והיכולות הנדרשות מתוכנת CRM / תוכנת תיעודארגוני. תכונות אלו אינן המינימום הנדרש אלא דרישות ממוצעות המקובלות כיום בעולם ה CRM.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1295
צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות.
יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1229
צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות.
יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1474
צפיות
תוכנת CRM היא כלי ניהול ארגוני ממוחשב, שבבסיסו אחראי על כל הפעילות השיווקית מכירתית ושירותית בארגון, ותיעוד המידע הארגוני.
איסוף מידע אודות מכירות, שירות, לקוחות, מתחרים וכו' מאפשר לארגון:
1. לנהל את נושאי השיווק ביעילות גדולה יותר ומתוך מדדים ברורים (מהיכן הגיעו לקוחות, כמה מכירות בוצעו בהשוואה לכמות הלידים (יחס המרה) וכו')
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1186
צפיות
"ברק קופות גמל" היא גירסה ייחודית לתוכנת "ברק CRM" שפותחה על ידינו ע"פ בקשת לקוחותינו בתחום ניהול עמיתים בקופות גמל. הגירסה פותחה (וממשיכה להתפתח) תוך שילוב הידע של לקוחותינו אלו, ותוך שימת לב לבקשותיהם וצורכיהם בניהול מספר רב של עמיתים, ומתן שירות אישי ומקיף לכל עמית.
למאמר המלא...
|
מאת:
רוני
|
CRM
|
20/07/09
|
1016
צפיות
"ברק CPA" היא גירסה ייחודית של תוכנת "ברק CRM" שפותחה בראשית שנת 2000 במשותף עם משרדי רו"ח/ הנהח"ש על מנת לענות על צורכיהם הייחודיים של לקוחות אלו בתחום ניהול הלקוחות וניהול המידע סביב הלקוחות.
העקרון: שמים את הלקוח במרכז
"ברק CPA" היא תוכנת תיעוד ארגוני המשלבת בתוכה את כלל יכולות ה CRM המובנות ב"ברק CRM" כך שהיא:
עושה סדר במשרד
מארגנת את זרימת המידע בארגון בין המשתמשים השונים או המחלקות השונות
משפרת את ניצול הזמן -כללית למשרד ולכל עובד פרטנית
משפרת ומארגנת את ניצול המשאבים האנושיים והפיזיים העומדים לרשות הארגון בכל זמן נתון
משתפת את המידע הארגוני לכלל המשתמשים (ע"פ הרשאות כמובן)
למאמר המלא...
|