תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות.
יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.
מה עושה ברק CRM ?
- ניהול מכירות ושווק
- ניהול שירות- Help desk
- ניהול משרד - משימות, תזמון פעלות, שיתוף יומנים ושיתוף דוא"ל
- ניהול משימות (אישי, מחלקתי)
- שיתוף מידע פנים ארגוני
- ניהול מסמכים (ארכון אופטי)
- העלאת (יצוא) נתונים לאינטרנט
- הורדת (יבוא) נתונים מהאינטרנט
- חיוג ישיר מהתוכנה והקפצת מסך לקוח בשיחה נכנסת
- הפקת דו"חות אודות לקוחות / מוצרים / משתמשים
- ניהול שעות מושקעות והעלויות הכרוכות בכך סביב הלקוח
- דיוור ללקוחות - דוא"ל, SMS, מכתבים
העיקרון המנחה - כל המידע הארגוני - סביב הלקוח!!
ברק מאפשרת יצירת מאגר לקוחות מתוך סוגי קבצים שונים במהירות ובקלות.
ברק מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות,מוצרים ) בצורה יעילה אשר מאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתונים של לקוח, מסמך ,שיחה וכדו'.
ברק On Line
ברק On Line הוא בעצם מנוע תזמון חכם ורב עוצמה,המסוגל לתזמן ולסנכרן פעילויות בתוכנת ברקCRM ללא מעורבות אנושית,נוסף על כך ברקOn Line גם מאפשר תזמון של ייצוא וייבוא נתונים מסביבות עבודה שונות, כלומר ייצוא נתונים מתוך בסיס הנתונים של החברה לפי חתך שנקבע מראש ע"י מי שהוסמך לכך, לסביבה אחרת לדוגמא אתר האינטרנט של החברה ועל בסיס תזמון קבוע.,שליחת מסרונים (הודעותSMS)מתוזמנת ,ברקOn Line מאפשר סנכרון אוט' בין בסיס הנתונים של התוכנה ובין יישומים חיצוניים לדוגמא outlook, ברקOn Line, גם יכול ללקט "לידים" או פניות מדוא"ל או אתר אינטרנט לתוך בסיס הנתונים של החברה ולפזר אותם בין המשתמשים השונים במערכת כמשימות לביצוע במקביל לתיעוד כל המהלך בבסיס הנתונים.