חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי ברק CPA ?

מאת: רוניCRM20/07/20091012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"ברק CPA"  היא גירסה ייחודית של תוכנת "ברק CRM" שפותחה בראשית שנת 2000 במשותף עם משרדי רו"ח/ הנהח"ש על מנת לענות על צורכיהם הייחודיים של לקוחות אלו בתחום ניהול הלקוחות וניהול המידע סביב הלקוחות.

העקרון: שמים את הלקוח במרכז

"ברק CPA"  היא תוכנת תיעוד ארגוני המשלבת בתוכה את כלל יכולות ה  CRM המובנות ב"ברק CRM" כך שהיא:

  • עושה סדר במשרד
  • מארגנת את זרימת המידע בארגון בין המשתמשים השונים או המחלקות השונות
  • משפרת את ניצול הזמן -כללית למשרד ולכל עובד פרטנית
  • משפרת ומארגנת את ניצול המשאבים האנושיים והפיזיים העומדים לרשות הארגון בכל זמן נתון
  • משתפת את המידע הארגוני לכלל המשתמשים (ע"פ הרשאות כמובן)

למי היא מיועדת ?

"ברק CPA" מיועדת למשרדי רו"ח/יועצי מס / הנהח"ש המעוניינים:

  • להפסיק לעבוד עם גליון נתונים על מנת לנהל את המידע הפנימי ואת תוכניות העבודה הפנימיות
  • לרכז את כלל המידע על כל לקוח בנקודה אחת
  • לנהל משימות פנימיות בנוחות ותוך שמירת קשר בין המשימות ללקוחות
  • להשיג ניהול שעות מתקדם וגמיש ביכולותיו

מה מיוחד בברק CPA ?

  "ברק CPA" פותחה תוך היזון חוזר בלתי פוסק עם לקוחות התוכנה, לימוד צורכיהם ובניית יכולות עבודה מתקדמות לרו"ח/ מנהל/ת חשבונות. זו תוכנת התיעוד הארגוני / CRM הכוללת היחידה כיום בישראל לקהל יעד זה, ויעילותה ויכולותיה מוכחים יום יום אצל לקחותינו הממליצים.

להלן חלק מיכולותיה המתקדמות:

  1. תיעוד נתוני לקוח - מאפיינים בחתכים גמישים וכוללים (מס' התיקים השונים, שיוך למבקר, הנהח"ש, ב"ל, מע"מ, מס הכנסה וכו')
  2. תיעוד נתוני לקוח - תאריכי / תדירות הדיווחים השונים
  3. ניהול חלוקת המשימות הפנימית במשרד (מקצה , מבצע, תאריכי יעד, סוג המשימה, תוצאות, קישור מסמכים לפעילות וכו')
  4. מעקב ביצוע המשימות הפנימיות(מי ביצע, מתי סיים/ה, מה התוצר, התאמה לתוכניות העבודה)
  5. מעקב הגשת דו"חות ללקוחות ותהליך הטיפול הפנימי בהם (סטטוס, תאריכים מיועדים וכו') במרוכז למשרד / משתמש / לקוח
  6. מעקב תשלומים לרשויות עבור הלקוח ע"י המשרד
  7. איסוף ותיעוד כל המסמכים המגיעים מ - ונשלחים אל הלקוח בכרטיס הלקוח
  8. קישור בין כרטיס הלקוח לרשומותיו בתוכנות חיצוניות אחרות שבשימוש
  9. איסוף שעות עבודה וניהול החיוב עבור השעות במס' תעריפים (ע"פ מבצע הפעילות / סוג הפעילות/ חיוב חופשי)
  10. ניהול בנקי שעות שונים ומגוונים לכל לקוח (בנקי שעות פנימיים למעקב ו/או חיצוניים לחיוב)
  11. קשר מתמיד בין המשימות הפנימיות במשרד לחיובי השעות ללקוח
  12. הפקת דו"חות על ניצול זמן וחיובי שעות ועלויות ע"פ לקוח / עובד / סוג פעילות
  13. הפקת דו"חות מגוונים וסטטיסטיקת שעות מושקעות (וכפועל יוצא - מעקב עלויות פנימי)
  14. ניהול ומעקב אחרי שירותים חיצוניים המוענקים ללקוח במשרד (כולל הפקת חשבוניות עיסקה עבורם)
  15. משלוח דוא"ל /פקסים / SMS ישירות מהתוכנה לכל היעדים ותיעוד הביצוע בלקוח
  16. תיעוד דוא"ל נכנס ישירות בכרטיס הלקוח ותיעוד המסמכים המצורפים ישירות למסמכי הלקוח
  17. ניהול יומנים עצמאיים ומשותפים לכל המשתמשים
  18. דיווח ללקוח (או לקבוצת לקוחות) ישירות מהתוכנה על תשלומים (מע"מ, מקדמות, ב"ל וכו') בדוא"ל או SMS
  19. אופציית קישור לתוכנת ניהול כספי לצורך הפקת חיובים ומעקב אחריהם
 



תגיות המאמר: CRM


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני

מאת: רוניCRM20/07/097769 צפיות
לאן הולכות תוכנות ה CRM בעולם? מהן המגמות ומהם החידושים הצפויים? כאשר באים לבחון את המגמות בתחום ניהול קשרי לקוחות בעולם מזהים מספר מגמות שחלקן סותרות אחת את השניה וחלקן משלימות. כל מגמה עולמית שמתחילה בתחום ה CRM למעשה מתחילה מצרכיו של לקוח כלשהוא ששכר בית תוכנה לכתיבת יישום ומשם בית התוכנה לקח את התוצר הלאה ל"מגמה" (בד"כ עם תוספת של "באזוורד" תואם) אי לכך להתייחס למגמות פרטניות אין כל טעם, הן משתנות בהתאם ללקוחות לסביבבה העיסקית והארגונית ובהתאם ליכולות השווק של בתי התוכנה הגדולים.

מאת: רוניCRM20/07/091807 צפיות
ישנם מספר שלבים העוזרים רבות בהטמעת תוכנת CRM בארגון, ומנטרלים התנגדויות ומכשלות בדרך. ארגונים רבים ניסו להטמיע תוכנת CRM ללא מעבר סדור על הלקחים מתהליכי הטמעה שעברו אחרים, ונכשלו. להלן שלושה טיפים המקילים על הטמעת תוכנת ה CRM בארגון:

מאת: רוניCRM20/07/091191 צפיות
הטמעת כלי עבודה חדש בכל מסגרת אירגונית היא תהליך קשה, הטמעת תוכנה בתור "כלי עבודה" קשה שבעתיים. נוסף על החרדות הטבעיות של אנשים משינויים בסביבת העבודה ונוהלי עבודה, עדיין אנשים רבים אינם משתלבים היטב בסביבת עבודה ממוחשבת והם טכנופובים ברמה כזו או אחרת. אנשים אלו נוטים לייחס ליכולת להפעיל תוכנה כישורים שהם מעבר ליכולתם ,אף אל פי שלא כך היא, וכיום מרבית התוכנות פשוטות להפעלה עד כי כמעט לא נדרש ידע מוקדם בסביבת מחשב.

מאת: רוניCRM20/07/091373 צפיות
להלן רשימת התכונות והיכולות הנדרשות מתוכנת CRM / תוכנת תיעודארגוני. תכונות אלו אינן המינימום הנדרש אלא דרישות ממוצעות המקובלות כיום בעולם ה CRM.

מאת: רוניCRM20/07/091290 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/091224 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/091467 צפיות
תוכנת CRM היא כלי ניהול ארגוני ממוחשב, שבבסיסו אחראי על כל הפעילות השיווקית מכירתית ושירותית בארגון, ותיעוד המידע הארגוני. איסוף מידע אודות מכירות, שירות, לקוחות, מתחרים וכו' מאפשר לארגון: 1. לנהל את נושאי השיווק ביעילות גדולה יותר ומתוך מדדים ברורים (מהיכן הגיעו לקוחות, כמה מכירות בוצעו בהשוואה לכמות הלידים (יחס המרה) וכו')

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132713 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132603 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312236 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132313 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132350 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132723 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132293 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica