חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש ברשתות חברתיות להפעלת הלקוח מחוץ לרשת

מאת: דני ענברייעוץ עסקי11/12/2010861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרגע שנכנסו לחיינו בסערה הרשתות החברתיות השונות ובראשן פייסבוק וטוויטר, מנסים בתי העסק והמותגים השונים ברחבי העולם להבין כיצד להשתמש בהם בצורה העסקית-שיווקית הנכונה ביותר עבורם.  מצאנו מאמר מדליק בנושא מהבלוג mashable,שמדגים כיצד ניתן בעזרת קצת יצירתיות לעשות שימוש נבון ברשת האינטרנט בכללו ברשתות החברתיות בפרט בכדי לקדם מוצרים ושירותים שונים גם מחוץ לפלטפורמות הדיגיטליות שלהם - בעולם הממשי.

מאת:דני ענבר פעילות קד"ם

כיום, השימוש שעושים לרוב מותגים ברשתות חברתיות כולל כמה שלבים שהם חלק מתהליך סיסטמאטי ברור:
1)פתיחת חשבון משתמש ויצירת עמוד פרופיל למותג/חברה.
2)הרצת מודעות פרסומיות.
3)איסוף כמה שיותר חברים או "אוהדים", באם מדובר בעמוד מותג בפייסבוק.
4) העברת אינפורמציה ומידע הקשורים למותג או לחברה, לרוב מדובר במבצעים וכל מה שחדש.

אולם, מאחר והגבולות בין העולם האינטרנטי לעולם האמיתי שבחוץ מטשטשים,רצוי שהחברות השונות תשכלנה לפעול בהתאם ולעשות שימוש יצירתי ברשתות החברתיות, על מנת להניע את הגולשים לפעולה בעולם שמחוץ לאינטרנט.

1) הפעלת "חפש את המטמון" באמצעות הטוויטר

ביום ראשון של חג הפסחא השנה, טוני הווק ערך בפעם השנייה, צייד אחר מוצרים שונים שלו, מעין משחק "חפש את המטמון" .
על המשחק הכריז טוני באתרו הרשמי ובטוויטר שלותחת התיוג #THTH (Tony Hawk Treasure Hunt). את המוצרים השונים החביא ב-60 ערים שונות ברחבי ארה"ב וביום המשחק חשף בזמן אמת ובהדרגה את מקום מחבואם.והזריזים מבין חבריו הגולשים זכו במתנה ב"אוצרות" שונים אותם הוא מוכרביום-יום : סקייטבורד, תרמילים, גיטרות ועוד.
בעזרת הפעלה מדליקה שכזו, ניתן להגדיל את מאגר העוקבים בטוויטר, ואף להפוך את העוקבים הקיימים ללקוחות נאמנים.

2)סיור ווירטואלי בעזרת פורסקוור

 

הרשת החברתית פורסקוור,בה ניתן לדווח בעזרת מיפוי על מיקום נוכחי בצירוף סטטוס, הופכת לפופולארית יותר ויותר בקרב סטודנטים. אילו מדווחים על מיקומם באוניברסטיאות השונות בצירוף סטטוסים משעשעים , שלעיתים מלגלגים על המקום, או בצירוף טיפים שונים ומשונים.
בעוד המוסדות להשכלה גבוהה מנסים לחשוב כיצד להשכיל להשתמש ברשתות החברתיות השונות, אוניברסיטת הווארד, חברה לפורסקוור ויצרה בעזרת רשת חברתית זו גרסא וירטואלית המסייעת לסטודנט לסייר ולחקור את הקמפוס.

3)
מסרים שכתבו הגולשים ברוח ה"טור דה פרנס" נכתבו באמצעות רובוט של "נייק" על כבישים

הקמפיין של "נייק" , LIVSTRONG, הוא דוגמא להתמזגות יפה של העולםהדיגיטלי והעולם הממשי, המקדמת את המותג. "נייק" יצרה רובוט בשם Chalkbot,שאופיין ביכולתו לכתוב הודעות גיר (chalk) על כבישים.
בהשראת ה"טור דה פרנס", יכלו הגולשים לכתוב הודעות באמצעות עמוד מיוחד באתר החברה, עמוד הטוויטר שלה או סמס ולאחר מכן קיבלו קישור, המראה להם , היכן פיסית בעזרתו של הרובוט, נכתבה ההודעה שהקלידו.

4)
סטארבאקס מציעה שוברי רכישה ופרסים דרך הרשת

 

רשת בתי הקפה העולמית "סטארבאקס", לה קהל נאמן ברחבי העולם, הצליחה ליצור בסיס עוקבים וחברים ברשתות החברתיות ברמת המיליונים מבחינה מספרית בטוויטר ובפייסבוק.
בכדי להעצים את כוחה ולשמר על דו-שיח עם הגולשים, מקפידה החברה להציע הטבות שונות באמצעות עמודיה ברשתות החברתיות כמו תלושים של אוכל בחינם, או פרסים במעמד רכישת ארוחה בהצגת התלוש.
כמו כן, הפורום הרשמי של החברה פעיל ביותר ובו היא קשובה להצעות הלקוחות, הצבעותיהם בסדרים, משיבה לשאלותיהם ומעדכנת אותם על סקופים וחדשות הקשורות לחברה. בנוסף, החברה מתקשרת עם לקוחותיה בעזרת אפליקציה באייפון.

לסיכום

גולשים תמיד מחפשים כיצד לממש מחוץ לרשת את האינטראקציות שלהם במסגרת הדיגיטלית, מה שתקף גם לגבי אילו המתקשרים ומתעדכנים באופן שוטף בכל הקשור למותג האהוב עליהם או שירות בו הם משתמשים. ביכולתן של חברות לנצל זאת על מנת להגדיל את קהל לקוחותיהן. יתרה מזאת, בהפיכת המוצר/שירות לחלק בלתי-נפרד מחייו של הלקוח, ע"י עדכונים שוטפים יום-יומיים אודותיו ,  קהל הלקוחות הקיים הופך אף לנאמן למותג.

פריים מי,היא חברה צעירה וחדשנית שלקחה את אופנת המצלמות הדיגיטאליות צעד אחד קדימה ובנתה סביבה קונספט ייחודי ומדליק לאירועים.

פריים מי מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית. הדיילות שלנו מצלמות את הנוכחים באירוע ומדפיסות להם תמונות במקום, הממוסגרות עם שם המותג והלוגו שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111058 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111391 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111467 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111166 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111462 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111309 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111309 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222584 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221568 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22979 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211287 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/211022 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211106 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201604 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica