חפש מאמרים:
שלום אורח
26.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קד"מ באינטרנט מעודד אימוץ כלבים שדומים לכם בעזרת זיהוי פנים

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/20111465 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצבמסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאראותו היא: נפלא!

תוכנה חדשה אשר פותחה עבור Pedigree Chum, הנקראת Doggelanger, משתמשת בטכנולוגית זיהוי פנים, בכדי להתאים לגולש באתר כלב לאימוץ אשר מתאים לו לפי נתוני מבנה הפנים הדומים.
פעילות זו, היא חלק מתהליך שנועד להגברת המודעות ועידוד אימוץ כלבים. ברגעשנמצא כלב תואם לתווי הפנים של הגולש, מופיעים בפניו כל הפרטים המסביריםכיצד ניתן ליצור קשר ולאמץ את הכלב המדובר.

נהוג לומר כי הכלב ובעליו בדרך כלל דומים אך כאן בהחלט לקחו את המשמעותשל המשפט קדימה והתוכנה שבאתר אכן מצליחה ליצור התאמות לא רעות בהתחשבבתנאים. החלק החכם יותר כאן, הוא ההבנה שברגע שמביט בך מן המסך כלבלב בעלתווי פנים דומים לשלנו, החיבור הרגשי שיווצר הוא גבוה וחזק יותר וכתוצאהמכך גם גובר הסיכוי שהמפגש הוירטואלי יגמר באימוץ.

אמנם הקמפיין רץ בניו-זילנד, מה שאומר שלא נוכל לאמץ משם כלבים בקלות,אך בעצם הרעיון והביצוע המצויינים הללו, ישנו סיכוי טוב להפצה ויראליתגבוהה של הקמפיין ובעקבותיו - להרחבת השימוש בו לחברות מקומיות בשאר העולםבמיוחד עם כלי עזר חברתיים-ויראליים כמו פייסבוק וטוויטר, שיעזרו להפוךאותו לקמפיין שיווק אונליין מוצלח.

מעבר לרעיון יוצא מן הכלל של קד"מ באינטרנט,שמתבסס על תפיסה מקובלת - הדמיון בין הכלב לבעלים - ופיצוח מדוייק שלחיבור רגשי אשר מקורו בהזדהות, יש כאן ממשק נהדר וחוויתי שתוכנן בקפידהונותן את התחושה שמרגיש הצופה בסרט דו"ח מיוחד, רק שהפעם מתוך התנסותאישית.

אני אישית גדלתי גם על התפיסה שהרכב דומה לבעלים, ואפילו נוכחתי לגלותדמיון לא מבוטל פעמים רבות, כולל בנות זוג. מעניין איזה מותג רכב 'ירכב' עלהרעיון וינסה לייצר לנו הזדהות עם אחד מהדגמים שלו. אלפא רומיאו עשו משהודומה לזה לא מזמן עם קמפיין אינטראקטיבי ש'עזר' לך לגלות 'איזו מכונה אתה'.האמת, לא נפלתי כשהשוו אותי למכונת אספרסו. אני חושב ששימוש בטכנולוגיית'זיהוי פנים' בכדי לייצר הזדהות עם אותם הדגמים של אלפא, בדומה לקמפייןהמסוקר, היה יכול לשרת את צרכי המותג פי כמה וכמה ואף להגיע אולי להתמודדותעל איזה תואר שווה.

לסיכום – המשולש הקדוש בעידן הדיגיטלי, כפי שהוא בא לידי ביטוי בקמפיין שלפנינו:
פיצוח הרעיון השיווקי (חיבור רגשי על בסיס הזדהות)
ממשק חווייתי (תחושה שאתה חלק מסצינה של דו"ח מיוחד)
שימוש בטכנולוגיה חדשנית (זיהוי פנים)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111062 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111396 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111473 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111172 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111314 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111313 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/111043 צפיות
הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162090 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161986 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161713 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143461 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142747 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144461 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138434 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica