חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

דני ענבר מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
צור קשר: צור קשר

אודות הכותב:

מנכ"ל FrameME

FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסיוהן בעולם הדיגיטאלי.

FrameME מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית ומעניקה להם חוויה ייחודית ופרסונאלית שפשוט תעיף אותם. הדיילות המקצועיות שלנו מצלמות את קהל המטרה שלך בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם ומדפיסות להם תמונות במקום, בתהליך הדפסה מהיר שלא עולה על דקה, כאשר המסגרת של אותה התמונה נושאת את הלוגו של המותג שלך בעיצוב ובצורה המותאמות לך אישית.

FrameME עובדת מול לקוחות עסקיים ופרטיים, תוך הענקת שירות חם אדיב ואישי, עבורם היא מתעדת את האירוע בצורה הכי מקודמת ותוססת שאפשר לדמיין. בין לקוחותיה המרוצים :בזק, שטראוס, תנובה, בנק הפועלים, ברק 013, AIG ועוד.

החיסרון הבולט שלנו הוא שבכל אירוע אנחנו פשוט לא מצליחים שלא לגנוב את ההצגה.





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת דני ענבר  
 

הדור הבא של הטמעת אובייקטים בתמונות קיימות - שיווק אונליין

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111057 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות
למאמר המלא...

ההצלחות והכשלונות של סטיב ג'ובס

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111390 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.
למאמר המלא...

מנציחים את מגדלי התאומים בעזרת אפליקציית אוגמנטד ריאליטי

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111466 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.
למאמר המלא...

זיהוי פנים - השלב הבא בפרסום הפיסיטלי

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111166 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)
למאמר המלא...

קד"מ באינטרנט מעודד אימוץ כלבים שדומים לכם בעזרת זיהוי פנים

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111461 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!
למאמר המלא...

קעקוע ששר ורוקד - זה אינטראקטיב אמיתי

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111308 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?
למאמר המלא...

קמפיין שיווקי באינטרנט משולב עם המציאות - העתיד כבר כאן

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111308 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.
למאמר המלא...

פרסום גרילה - לזכות ב-MINI המותאמת לטעמכם האישי

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/111036 צפיות
הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.
למאמר המלא...

אסטרטגיה ברשתות חברתיות - חלק חשוב עבור כל קמפיין

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט22/05/111098 צפיות
האם אתם יכולים לדמיין את עולמכם לפני תקופת התקשורת באמצעות המדיה החברתית ? הרחבת מעגל הקשרים החברתיים, היכולת שלכם לבטא את עצמכם בכל עת באפיק נוסף באופן שמתקשר עם רבים בו זמנית, השפה המקוצרת שיצר האינטרנט ועוד שינויים רבים שנכנסו לחייכם.
למאמר המלא...

טכנולוגית ה-Augmented Reality מגיעה גם לסמארטפונים

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט16/05/11967 צפיות
טכנולוגית ה-Augmented Reality הפכה זה מכבר לגימיק שיווקי, בשל ההבנה כי השימוש בחידושיה יכול לתווך בינינו לבין העולם שמסביב, בצורה חווייתית וחדשה. לפניכם שתי דוגמאות טריות ומעניינות, על השימוש ב-Augmented Reality.
למאמר המלא...

<< 3 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica