אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סבירלהניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכםיש קעקוע שגם יודע לזוז?
עכשיו קחו מותג וויסקי בן 174 וחברו אותו עם מקעקע אמיץ, מקועקע אמיץ יותר,טכנולוגיה אינטראקטיבית ומדיה חברתית, לא משנה מה יצא מזה – זה בטוח ישאיררושם וזה בדיוק מה שבלנטיינז מחפשים כאן. לא לבעלי לב חלש! (פעילות ברשתות חברתיות)
מותג הוויסקי הוותיק בלנטיינז, יצא לאחרונה בקמפיין חדש, אשר מנסהלהמחיש את הסלוגן Leave an Impression וללכת איתו כמה שיותר רחוק. הקמפייןהחדש סובב סביב יוצרים מתחומים שונים (מקעקעים, אמני גראפיטי ועוד) ומאפשרלהם בעזרת אפליקציה בעמוד הפייסבוק, להראות "כיצד הם משאירים רושם" תוך שהםמתקשרים בזמן אמת עם גולשים אשר מביעים דעתם ומייעצים על מהלך העבודה, מהשנקרא בפיהם של מנהלי הקמפיים Human API.
הקעקוע שיודע לשיר
לפתיחת הקמפיין, יצר אמן הקעקועים K.A.R.L, את הקעקוע האנימטיבי הראשון(לטענתם). בשידור חי, קעקע K.A.R.L על אדם אחר, קעקוע אשר מוטמע בו קוד QR.
לאחר שסיים את הקעקוע, סרק את הקוד עם האיפון שלו, וזה התחיל לנגן על המסך וידיאו אשר מתיישב בדיוק במרכז הקעקוע ומנפיש אותו.
קוד ישן – רעיונות חדשים
קוד ה-QR, הוא קוד די ותיק, אשר הומצא ביפן ב-1994, ועד לאחרונה, שימשבעיקר לסימון סחורות ואמצעים בתעשיה. בתקופה האחרונה מתקיימים נסיונותחוזרים להחדירו לשימוש בקרב הקהל הרחב, בעיקר לצרכי שיווק ופרסום.(תוכן שיווקי ברשתות חברתיות)
ישנו מספר רב של אפליקציות סלולריות כיום, אשר משמשות לסריקת הקודוהפניה לתוכן המסתתר מאחוריו. תוכן זה יכול להיות אתר, קובץ או נתוניםיבשים – לבחירתו של היוצר, כמו שבמקרה הנידון כאן – הקוד מפנה לסרטון.
ב-14 ליולי, מתכננים באלנטיינז להעלות לשידור את אמן הגראפיטי 45R.P.M,ליצירת גראפיטי, תוך שהוא מקבל הכוונות מקהל הגולשים – בזמן אמת. להמשךהקמפיין מתוכנן להגיע גם אמן פיסול בקרח.(קמפיין פרסום באינטרנט)