זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילופוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…)את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף.אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופרעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגייתעיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות,
אז עכשיו נחשו, מה אמיתי ומה לא?
קווין קארץ', סטודנט למדעי המחשב מאוניברסיטת אילינוי יצר תוכנה בסגנוןפוטו-שופ, אבל אחת כזאת שמאפשרת בצורה יעילה הרבה יותר לשלב אובייקטיםחדשים (תלת-מימדיים ואפילו אנימציה) בתוך תמונות קיימות, תוך שימושבפונקציות לשינוי תאורה והצללה בהתאם לסביבה המותארת בצילום. בניגודלתוכנות עיבוד תמונה אחרת, התוכנה של קארץ' יכולה לטענתו לעבד את התמונותבצורה אוטומטית, לאחר הזנת הנתונים באופן מדויק.
את התוכנה הוא יצר במסגרת מחקר לימודי, אך לטענתו היא כבר משווקת (באופןפרטי ולא מסחרי) לחברות בתעשיית הקולנוע, משחקי המחשב ועיצוב הבית. בסרטוןהמתואר אפשר לקבל מושג טריוויאלי איך התוכנה עובדת. על פניו זה נראה דיפשוט (בטח לכל מומחי הפוטו-שופ למיניהם), אבלכמובן שנצטרך להשתמש בה כדילדעת אם זו באמת המציאות…
כמובן שנושא זה מעניין אותנו מהסיבה הפשוטה שעם יכולות התוכנה המוצגותאנחנו מעריכים שבעתיד ניתן יהיה לעשות בה שימוש לצרכים שיווקיים, ובפרטבתחום הפוטומרקטינג.תוכןשיווקי שמושתל בתוך התמונות שהחברים משתפים בפייסבוק לא נשמע כמו משהושמפרסמים לא יהיו מוכנים לשלם עליו. כל שנותר עכשיו הוא להוציא את הרעיוןלפועל..(שיווק אונליין)