כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.
כתיבה שיווקית באינטרנט – התועלת שבדרכי הכתיבה מקובלות:
· כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות אתר העסק: אם בעבר כל עסק ידע שהוא צריך לפתוח אתר אינטרנט תדמיתי, לפחות ככרטיס ביקור, היום לצערנו, פתיחת אתר אינה מספיקה. הרשת כל כך עמוסה, שהרבה פעמים גם אם פתחתם אתר תדמיתי מוצלח, הסיכוי להגיע אליכם הוא קטן מאוד. ישנם תחומים שנשלטים על ידי פורטלים גדולים (כגון תיירות, מסעדות וכדומה) וישנם תחומים שהתחרות בהם עקובה מדם (כמו ביטוח, משכנתאות ולימודים). לכן הקמת אתר הכולל דפים על העסק, שירותים ומוצרים שונים, דפי מכירה, אודות וכדומה הוא רק תחילת הדרך. לעדכון המתמיד של האתר בתכנים רלבנטיים יש משמעות.. יש חשיבות רבה לביצוע מחקר לפני כתיבה שיווקית באינטרנט – לצורך התאמה למנועי החיפוש, שימוש בבטויי החיפוש הנכונים ובדיקת התחרות. ישנם מקרים שצריך להשתמש בקידום ממומן של האתר או לחפש את הלקוחות במקומות אחרים – בקהילות, בפייסבוק, בלינקדאין, באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות. בכל מקרה, בעת כתיבה שיווקית באינטרנט כדאי לשים את הדגש על כתיבה נכונה שמיועדת בעיקר לקוראים ולא להקריב את התוכן כל מזבח מילות החיפוש.
· כתיבה שיווקית באינטרנט – רשתות חברתיות: כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות היא כתיבה פחות רשמית ולכאורה גם פחות שיווקית. יחד עם זאת, שימוש צולב במספר מדיות (גם אתר וגם ברשתות חברתיות) הכולל הפניות ממדיה אחת לשנייה (מדיוור לבלוג, מדיוור לאתר, מפייסבוק לאתר, מדיוור לערוץ היו טיוב וכדומה) מגביר את הסיכוי שמידע חיובי עליכם יעבור למספר רב יותר של משתמשים העשויים להיות לקוחותיכם הפוטנציאליים. ישנם מגוון רשתות חברתיות המתאימות לסוג העסק שלכם וליעדים שהצבתם לעצמכם.
· כתיבה שיווקית באינטרנט – דיוור תקופתי: כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות דיוור תקופתי היא דרך יעילה לתקשר עם הלקוחות, עם המתעניינים ועם העובדים באופן שוטף. כתיבה שוטפת ואספקת מידע תורמים ליצירת התדמית המקצועית שלכם, לשמירה על מעורבות הלקוחות, ולהמשך הפצה שפעם נקראה 'מפה לאוזן' והיום נקראת share, של השירותים והמוצרים שלכם. חשוב לשמור על רמה גבוהה של כתיבה שיווקית באינטרנט בניוזלטר התקופתי על מנת לעבור את סף הגירוי הראשוני של הנמענים שלכם.
רוצים לדעת יותר על כתיבה שיווקית באינטרנט? רוצים ללמוד עוד על תקשורת שיווקית נכונה עם הלקוחות?חפשו אותנו בגוגל–מאה הימים, וערכו אבחון שיווקי בחינם!