כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים
למאמר המלא...
|
מועדוני לקוחות, או תוכניות נאמנות בשמן הרשמי יותר, הן דרך שיווק אטרקטיבית במיוחד ללקוחות ענף התיירות. מאז ומתמיד חברות היו מעניקות הטבות יחודיות ואטרקטיביות בשפע של סגנונות (ובשווי משתנה) ללקוחות שהיו רשומים למועדונים שלהם, אם זה ברשתות השיווק, חברות תעופה ועוד. כיום, עם הגברת המודעות לצרכנות נבונה, גם ענף התיירות מתחיל להבין את הצורך במועדוני לקוחות שמציעים שפע של פינוקים והנחות. התחרות רק החלה לצמוח, ובקצב מסחרר.
למאמר המלא...
|
המגמה החדשה בעולם הקאוצ'ינג היא ללא ויכוח אימון באמצעות אמנות. האימון, או בשמו הלועזי הקואצ'ינג הוא תהליך טיפולי אלטרנטיבי לטיפולים הפסיכותרפיים המסורתיים, שמאפשר למטפל - המאמן, לחשוף קשיים ובעיות נסתרות במטופל - המתאמן, ובאמצעות טכניקות שונות השמות דגש על המעשיות ועל הטיפול של כאן ועכשיו
למאמר המלא...
|
כל בעל עסק מגלה זאת בשלב מוקדם או מאוחר, כי ההקמה של העסק מלווה במספר בחירות מכריעות וחשובות: בחירה של שם ובחירה של לוגו ועיצוב לוגו. הלוגו, שהוא הסמל המסחרי שלכם, נועד לשם שימוש כסימן ההיכר שלכם בעולם העסקים ובם המתחרים. הוא יוצר קישור מידי בין העסק שלכם או המוצר והשירות שאתם מקדמים ולבין קהל המטרה אליו פונים. לא משנה אם מדובר בעסק קטן בינוני או גדול, לוגו הוא דב חיוני כאשר הצלחת הלוגו תלויה עיצוב לוגו חכם ויעיל, שיתרום לכם למינוף עסקי אדיר, או במידה ותבחרו להזניח את חשיבות הלוגו, למפולת פיננסי
למאמר המלא...
|
כיצד הופכים את אתר המותג לאתר ממותג התואם את ערכי המותג ומשדר חווית תוכן נכונה?
למאמר המלא...
|