|
|
|
|
|
אימון באמצעות אמנות - כל מה שרציתם לדעת
|
|
|
המגמה החדשה בעולם הקאוצ'ינג היא ללא ויכוח אימון באמצעות אמנות. האימון, או בשמו הלועזי הקואצ'ינג הוא תהליך טיפולי אלטרנטיבי לטיפולים הפסיכותרפיים המסורתיים, שמאפשר למטפל - המאמן, לחשוף קשיים ובעיות נסתרות במטופל - המתאמן, ובאמצעות טכניקות שונות השמות דגש על המעשיות ועל הטיפול של כאן ועכשיו, להטיב עם חייו של המתאמן, ולהביאו להגשמה עצמית ומימוש היעדים והמטרות שלו. הפרקטיקה האמנותית נכנסת לסיפור, כאמצעי תקשורת בלתי וורבאלי בין המאמן למתאמן. דרך תהליכי היצירה השונים, נחשף המאמן לפנימיותו הכמוסה של המטופל- שאיפותיו, מטרותיו, יעדיו, קשייו, לבטיו ועוד, ובעזרת מקצועיותו ונסיונו, יודע להוליך את המתאמן אל ההגשמה העצמית, תוך הכוונה והקנית הכלים המתאימים למתאמן, שזה בתורו יוכל לשלוט בחייו בצורה מלאה ולהוביל עצמו למימוש עצמי.
קורס אימון באמצעות אמנות - מה כל הסיפור
אימון באמצעות אמנות הוא תחום שנכנס רק לאחרונה כמגמה אימונית חדשה, שהולכת ותופסת מקום של כבוד בין הגישות השונות המקבילות לה. דרך אימון באמצעות אמנות, ניתן לגשת למטופלים כיחידים או בקבוצות, תוך כדי יצירת התקשורת בלתי וורבאלית נטולת הגבלים, ולאט וביציבות להוביל אותם למטרות ויעדים שונים שהם הציבו. אם זה למטרות אישיות של מימוש עצמי בחיים, או מטרת עסקיות של פיתוח עצמי בקריירה ובסביבת העבודה. תוך שימוש באמצעי יצירה שונים כמו פיסול, תנועה ומחול, מוסיקה ניגון ושירה, ציור, רישום, פלסטיקה על שלל צורותיה וכדומה, יכול המאמן להציף אל פני השטח תכנים בעייתים מעולמו הפנימי של המתאמן. זהו אימון שמועיל לכולם, ילדים ומבוגרים, ודרך צורת הביטוי האמנותית, כל אחד יכול בקלות ובנוחות לבטא את עצמו וליהנות מהחוכמה והניסיון של מאמן באמנות, שידע לפרש את ההתבטויות האמנותיות השונות לכדי שאיפות ומטרות פנימיות. בנוסף, המאמן מוביל אתכם מן החשיפה אל נתיב ממשי ומעשי, הכולל הטלת משימות וביצוען, ומהר מאוד אל השגת היעדים השונים.
מה כוללת תכנית הלימוד
אימון באמצעות אמנות הוא תחום אימון חדש עם תוכנית לימודית מגובשת, ברמה אקדמאית המוביל אתכם אל הסמכה מקצועית ומוכרת. הלימודים מתבססים על 175 שעות אקדמאיות, במספר סדנאות נפרדות, כאשר הנושאים מגוונים ויעודיים לעבודתו של המאמן באמנות. נושאים כמו: הכרות עם יסודות המקצוע, מודל אימון ויכול הטמעת התהליך האימוני, פרידגמות, מהם הערכים האישיים שלי? כיצד מגלים אותם? מהו החזון שלי? כיצד בונים חזון? כיצד בונים תכנית פעולה להשגת החזון? כיצד בונים אמון עם מתאמן, יצירת סביבה בטוחה ותומכת שהם חלק בלתי נפרד ובסיסי לכל תהליך אימוני, אלו כלים צריך מאמן? מהם הכלים השונים לאימון? כלים עוקפי מחשבה, אתיקה מקצועית, מהי תקשורת ישירה? שימוש בשפה שתיצור השפעה חיובית על המתאמן, תכנון ובנית תכנית פעולה הכוללת יעדים ומטרות. הקורס גם עוסק בפרקטיקה של המקצוע ודואג להכשיר אתכם מבחינת השיווק העצמי שלכם כמטפלים וכיצד להתחיל ולעסוק במקצוע זה.
בנוסף לכל התכנים שיכשירו אתכם למקצוע הקוא'צינג, אתם גם מקבלים בכל סדנא וסדנא, כלי אמנותי חדש, שיאפשר לכם להמשיך ולהתמקצע באימון באמצעות אמנות. כל אחד יכול ללמוד מסלול זה, ללא שום ניסיון או רקע אמנותי קודם.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
קורן דור היא מומחית לשיווק דיגיטלי
בעלת סטודיו לכתיבה שיווקית
מעבירה הדרכות והרצאות על שיווק בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכתיבה שיווקית
כולל קורסים דיגיטליים וסדנאות זום על שיווק דיגיטלי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת קורן דור
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים
|
מועדוני לקוחות, או תוכניות נאמנות בשמן הרשמי יותר, הן דרך שיווק אטרקטיבית במיוחד ללקוחות ענף התיירות. מאז ומתמיד חברות היו מעניקות הטבות יחודיות ואטרקטיביות בשפע של סגנונות (ובשווי משתנה) ללקוחות שהיו רשומים למועדונים שלהם, אם זה ברשתות השיווק, חברות תעופה ועוד. כיום, עם הגברת המודעות לצרכנות נבונה, גם ענף התיירות מתחיל להבין את הצורך במועדוני לקוחות שמציעים שפע של פינוקים והנחות. התחרות רק החלה לצמוח, ובקצב מסחרר.
|
כל בעל עסק מגלה זאת בשלב מוקדם או מאוחר, כי ההקמה של העסק מלווה במספר בחירות מכריעות וחשובות: בחירה של שם ובחירה של לוגו ועיצוב לוגו. הלוגו, שהוא הסמל המסחרי שלכם, נועד לשם שימוש כסימן ההיכר שלכם בעולם העסקים ובם המתחרים. הוא יוצר קישור מידי בין העסק שלכם או המוצר והשירות שאתם מקדמים ולבין קהל המטרה אליו פונים. לא משנה אם מדובר בעסק קטן בינוני או גדול, לוגו הוא דב חיוני כאשר הצלחת הלוגו תלויה עיצוב לוגו חכם ויעיל, שיתרום לכם למינוף עסקי אדיר, או במידה ותבחרו להזניח את חשיבות הלוגו, למפולת פיננסי
|
כיצד הופכים את אתר המותג לאתר ממותג התואם את ערכי המותג ומשדר חווית תוכן נכונה?
|
מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?
|
לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...
|
יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...
|
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.
|
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד
|
למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...
|
האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...
|
|
|
|
|