|
|
|
|
|
שיווק בפייסבוק איך לעשות את זה נכון
|
|
|
הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ועל אף שאינסטגרם אף היא מהווה פלטפורמה נהדרת לקידום. הרי שבפייסבוק יש מגוון אופציות לשיווק וקידום עסקי דרך הדף העסקי, הפרופיל העסקי ובאמצעות קבוצות. לפניכם מספר טיפים איך לעשות שיווק בפייסבוק בהתאם לעדכונים:כלים מתקדמים להעלאת חשיפהבפתיחת דף עסקי בפייסבוק אתם נחשפים לכלי הניהול של פייסבוק ששמורים לבעלי ולמנהלי דפים עסקיים. באמצעות כלי פרסום אפשר לתזמן פוסטים וסטורי למועדי שיא בהם יש סיכוי גבוה יותר שהגולשים ייחשפו לתכנים שלכם. ניתן גם לבצע מחקר האשטגים מעמיק היום באמצעות כלי פרסום כאשר בכל פוסט שתרצו לפרסם יופיע לכם האייקון סולמית ואם תלחצו עליו תגלו שאתם יכולים לבדוק כמה פוסטים יש לכל ביטוי בפייסבוק ובאינסטגרם ולשמור האשטגים לשימוש עתידי בפוסטים.
בנוסף, פייסבוק מאפשרת לכם בכלי הפרסום המתקדמים להפוך פוסטים סטטיים. כלומר תמונות לסרטונים. כידוע, סרטונים מעלים את החשיפה וגם אם אין לכם כבר סרטון מוכן תוכלו למזג תמונות ולהפוך למעין מצגת דינאמית שתשדרג את נראות הפוסט שלכם ותעלה חשיפה.
ישנם גם כפתורי הנעה לפעולה שאפשר לשלב בפוסטים כמו כפתור המפנה לוואטסאפ וכפתור המפנה למסנג'ר שיכולים להעלות את אחוז הפניות אליכם. שיווק התכנים שלכם בקבוצות פייסבוקהחשיפה של דפים עסקיים בפייסבוק היא נמוכה יחסית ואם אין ברצונכם כרגע לקדם בכסף, כדאי להפיץ את התכנים שהעליתם לדף העסקי כלפי חוץ.
למשל: ניתן לשתף את הפוסטים שלכם בקבוצות עניין או להעלות מחדש את הפוסט בנוסח אחר כדי להימנע משכפול תוכן והורדת חשיפה ולהשתמש בתיוג כדי להפנות למידע נוסף בדף העסקי.
מומלץ להיות קשובים למדיניות הקבוצות, כיוון שלכל קבוצה יש חוקים משלה באשר למועד הפרסום אם בכלל ויש למצוא גם דרכים עקיפות ויצירתיות כדי לשלב תכנים שיווקיים בקבוצות.
ישנן קבוצות שמציעות גם פעילויות פירגון הדדי דרכן ניתן להעלות את החשיפה. זכרו שכל תגובה לפוסט קיים מעלה את החשיפה ולכן כדאי לנסות להשתתף בפעילויות שיכולות להגביר תנועה ואינטראקציה עם הדף העסקי שלכם בפייסבוק ועם הפוסטים שאתם מעלים.מתי עושים ממומן ואיך?קידום ממומן הוא לרוב השלב אליו פונים לאחר שמיציתם את כל האופציות האורגניות החינמיות שלכם. מומלץ להימנע מקידום פוסט – הלחצן בתוך הדף ולהשתמש במנהל המודעות הראשי המשותף לשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם.
דרכו ניתן לפלח קהלי יעד מדויקים בהתאם לתכונות ומאפיינים וכן לקבוע תקציב ואף לבחור מודעות מסוגים שונים שיופיעו לקהל היעד על מנת להבין איזה מסר עבד טוב יותר בהתאם לנתוני השימוש שהתקבלו.
מומלץ לבחון גם אלטרנטיבות מתקדמות במסגרת המימון כמו של קהלים מותאמים אישית המבוססים על רשימת תפוצה או על פיקסל שהוטמע באתר ומאתר את הגולשים שלכם ברשת. נסחו מודעה שמציעה ערך מוסף ומותאמת לקהל היעד וחשבו אסטרטגיה מניבה תוצאות. זכרו שברגע שהתחלתם לממן פוסטים מתוך הדף העסקי, יתכן שהחשיפה האורגנית הלא ממומנת שלכם תרד.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
קורן דור היא מומחית לשיווק דיגיטלי
בעלת סטודיו לכתיבה שיווקית
מעבירה הדרכות והרצאות על שיווק בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכתיבה שיווקית
כולל קורסים דיגיטליים וסדנאות זום על שיווק דיגיטלי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת קורן דור
מועדוני לקוחות, או תוכניות נאמנות בשמן הרשמי יותר, הן דרך שיווק אטרקטיבית במיוחד ללקוחות ענף התיירות. מאז ומתמיד חברות היו מעניקות הטבות יחודיות ואטרקטיביות בשפע של סגנונות (ובשווי משתנה) ללקוחות שהיו רשומים למועדונים שלהם, אם זה ברשתות השיווק, חברות תעופה ועוד. כיום, עם הגברת המודעות לצרכנות נבונה, גם ענף התיירות מתחיל להבין את הצורך במועדוני לקוחות שמציעים שפע של פינוקים והנחות. התחרות רק החלה לצמוח, ובקצב מסחרר.
|
המגמה החדשה בעולם הקאוצ'ינג היא ללא ויכוח אימון באמצעות אמנות. האימון, או בשמו הלועזי הקואצ'ינג הוא תהליך טיפולי אלטרנטיבי לטיפולים הפסיכותרפיים המסורתיים, שמאפשר למטפל - המאמן, לחשוף קשיים ובעיות נסתרות במטופל - המתאמן, ובאמצעות טכניקות שונות השמות דגש על המעשיות ועל הטיפול של כאן ועכשיו
|
כל בעל עסק מגלה זאת בשלב מוקדם או מאוחר, כי ההקמה של העסק מלווה במספר בחירות מכריעות וחשובות: בחירה של שם ובחירה של לוגו ועיצוב לוגו. הלוגו, שהוא הסמל המסחרי שלכם, נועד לשם שימוש כסימן ההיכר שלכם בעולם העסקים ובם המתחרים. הוא יוצר קישור מידי בין העסק שלכם או המוצר והשירות שאתם מקדמים ולבין קהל המטרה אליו פונים. לא משנה אם מדובר בעסק קטן בינוני או גדול, לוגו הוא דב חיוני כאשר הצלחת הלוגו תלויה עיצוב לוגו חכם ויעיל, שיתרום לכם למינוף עסקי אדיר, או במידה ותבחרו להזניח את חשיבות הלוגו, למפולת פיננסי
|
כיצד הופכים את אתר המותג לאתר ממותג התואם את ערכי המותג ומשדר חווית תוכן נכונה?
|
מאמרים נוספים בנושא שיווק
מאת:
nir
|
שיווק
|
24/06/21
|
3903
צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.
|
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם.
פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583
|
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.
|
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?
|
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.
|
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.
|
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל
|
|
|
|
|