כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.
למאמר המלא...
|
עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות. רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.
למאמר המלא...
|
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל
למאמר המלא...
|
ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.
למאמר המלא...
|
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני:
א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound .
ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות.
ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound.
עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.
למאמר המלא...
|
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.
למאמר המלא...
|
תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.
למאמר המלא...
|