דפי נחיתה הם חלק משמעותי במיוחד מקידום האתר ברשת ושיווק העסק באינטרנט. הם יגזלו חלק ניכר מהתקציב החודשי - אך במידה וייבנו באופן הנכון, יוכלו להכפיל את הרווחים שלכם ואף למעלה מכך. הכיצד? דף נחיתה יכול למשוך הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים מאשר דף הבית. הוא ממוקד מטרה, עונה לצורך מסוים של הגולש ותואם בדיוק את חיפושו. מעבר לכך, דף נחיתה מוביל לפעולה אחת ברורה - כשלרוב מדובר ביצירת קשר טלפוני, הצטרפות לניוזלטר, מועדון חברים וכן הלאה - וכך בעצם העסק משמר קשר עם לקוחות פוטנציאליים רבים.
בשל האופי המיוחד של דפי נחיתה, הם משפיעים באופן ניכר על תקציב הפרסום האינטרנטי החודשי של העסק. מצד אחד, דף נחיתה מוצלח - כזה שמשלב בצורה הטובה ביותר בין עיצוב מושך ומרשים לבין מלל קצר שיווקי - יוביל להתעניינות גבוהה של גולשים בעסק וכך יוכל להגדיל באופן ישיר את מספר העסקאות המתבצעות בחודש. מצד שני, במידה ואותו דף נחיתה לא ייבנה באופן הנכון - לא רק שלא תראו רווחים, אלא אף תאלצו לספוג הפסדים כבדים ולהגדיל את תקציב הפרסום החודשי שלכם. כיצד זה ייתכן? לדוגמא, דף נחיתה לא מוצלח שלוקח לו זמן רב להיטען, יזוהה מיד על ידי גוגל כדף שיש להעניק לו ציון נמוך על מנת שגולשים לא ייכנסו אליו וייאלצו לחכות את אותו זמן המתנה. בשל כך, גוגל יוריד את הדירוג של הדף - וידרוש תשלום גבוה בהרבה עבור המודעה שמקשרת לדף נחיתה זה - מה שיצריך מכם להעלות את התקציב, מבלי שראיתם שום רווח - וכנראה גם לא תראו.
מכאן, ברור למדי שלא כדאי להתקמצן בסוגיית דפי נחיתה - עדיף להשקיע כמה מאות שקלים יותר, בכדי להרוויח אלפי שקלים לאחר מכן - ולא לספוג הפסדים כלכליים ולבזבז את כל הזמן והכסף שהושקעו.