רבים מבעלי העסקים אינם מצויים בחדשנויות הטכנולוגיה, וכשהם שומעים על פייסבוק או חמור מכך - טוויטר, לא ברור להם על מה מדובר ומה הקשר שלהם לכל זה. זוהי טעות חמורה. אמנם אתר אינטרנט מספק נוכחות אינטרנטית, אך כיום, לא די בכך עבור ייצוג העסק ברשת. אתר תדמית הוא רק הצעד הראשון וחלק אחד מתוך המערך השיווקי השלם שכיום צריך עסק באינטרנט.
מדוע רשתות חברתיות?
הרשתות החברתיות כובשות כל פן בחיינו. בכל רשת חברתית קיימת אופציה לבצע חיפוש פנימי, כשלעיתים, מדובר במרכיב די מרכזי בעמודי הרשת החברתית. חשבו כי מיליוני הגולשים ברשתות החברתיות יחפשו אחריכם - ולא יוכלו למצוא מאום. כיום רבים פונים אל חיפוש דף עסקי בפייסבוק לפני שהם מחפשים בגוגל, וכך אתם עלולים לפספס אינספור לקוחות פוטנציאליים. כיום, חלק אינטגרלי מכרטיס הביקור שלכם הוא גם פרופיל ברשתות חברתיות, כשאת ההשתלבות ברשתות קובעים בהתאם לסוג העסק - פרופיל עסקי בפייסבוק, חשבון בטוויטר, חשבון בלינקאדין, סרטונים ביוטיוב וכן הלאה.
מעבר לזה, השיווק ברשתות חברתיות הוא יעיל במיוחד. אין מדובר עוד בפרסומת שרצה למשך 2 דקות בלבד. באמצעות דף עסקי בפייסבוק, חשבון בטוויטר וכו', יש לכם הזדמנות מדי יום ליצור עניין אצל הגולשים שלכם באמצעות תכנים מעניינים, תמונות מרהיבות ומבצעים מפתים. השיווק דרך עמוד עסקי בפייסבוק אינו "כפוי" - ובאמצעותו ניתן ליצור יחסים נעימים עם הלקוחות, כמעין חברים קרובים.
כפי שניתן להבין, להסתפק רק בקיומו של אתר תדמית זוהי טעות עסקית חמורה ביותר כיום. לא רק שמפספסים לקוחות פוטנציאליים, אלא גם יוצרים תדמית של עסק מיושן, לא עדכני ולא רלוונטי. אל תתקמצנו – במיוחד לא כאשר מדובר על פרסום זול יחסית, כמו שתקבלו בפייסבוק וחברותיה.