קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא!
בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.
אז מה זה סטטוסים?
סטטוסים זה "דיווח" על מה שקורה לבן אדם באותו רגע, בדיחה שהוא קרה, מה הוא עושה, מה הוא מרגיש ועוד.
את הסטטוסים שהמשתמש כתב כל חבריו ועוקביו יכולים לראות ולעשות לו לייק אם אהבו או תגובה אם יש להם מה להגיד.
מה שמיוחד וטוב בפייסבוק זה שכל אחד שווה, כל אחד יכול לכתוב סטטוס, לעשות לייק לכל דבר ולהגיב על מה שהוא רוצה (כל עוד הוא חבר של המשתמש) ובנוסף, מאוד פשוט לכתוב סטטוס, פשוט לוחצים על What's On Your Mind? כותבים את הסטטוס שלכם והוא פורסם לכל החברים שלכם.
מגוון הסטטוסים הוא מאוד מגוון. סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים עצובים, סטטוסים על החיים סטטוסים על אהבה ואפילו סטטוסים לווצאפ, סטטוסים לחגים מסוימים, סטטוסים לימים מיוחדים כמו יום אהבה וכדומה. ואת כולם אתם יכולים לפרסם בפרופיל פייסבוק שלכם בלחציה אחת
בדרך כלל, בחירת הסטטוס שאותו אתם תפרסמו ופירסמתם נבחר ע"י הרגש. כלומר, אם חזרתם עיפיים מהעבודה אז תכתבו סטטוס על כמה שאתם עייפים והיה יום קשה בעבודה וכו'.
מה שיפה גם בסטטוסים בנוסף לכך שמסטטוס אחד אתם יכולים להוציא כל עול שעל כתפיכם אתם גם יכולים להכיר אנשים חדשים, לדבר עם חברים שלכם ועוד, לדעתי זהו אחת מהסיבות שפייסבוק תפסה תאוצה כה רבה - בגלל הסטטוסים לפייסבוק.
כפי שנאמר למעלה, עקב התאוצה שפייסבוק תפסה, נפתחה קטגוריה חדשה של סטטוסים - סטטוסים שיווקיים.
סטטוסים שיווקיים הינם סטטוסים שבדרך כלל מפרסמים מוצר, דף אוהדים, חברה ועוד.
סטטוסים אלו הם בדרך כלל עד כ-100 מילים אשר מסבירים על המוצר או מה שהכותב מנסה להעביר ודרכו מנסים לשכנע את המשתמשים בפייסבוק להשתמש במוצר.
עקב הפופולאריות של פייסבוק דבר זה עובד ובגדול!