פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם וכמעט אין היום מישהו שאינו מכיר אותה ואינו פעיל בה. בתחילה, פייסבוק היתה רשת של העברת מידע, תמונות וסרטונים בין אחד לשני וכל אחד היה יכול לשתף את העולם במה שהוא חושב, מה שהוא מרגיש וכו', אך כיום גם עסקים מבינים שכולם נמצאים שם ולכן עסק שרוצה שיידעו עליו חייב ניהול דף עסקי בפייסבוק. ניהול דף כזה מעדכן את האוהדים של העסק במידע חשוב, מבצעים וכדומה.
היתרונות.
כפי שציינו ניהול דף עסקי בפייסבוק נועד בשביל לקיים קשר רציף עם הלקוחות הקיימים ובשביל לצרף לקוחות נוספים פוטנציאליים לדף הזה מה שיגרום להם להרגיש שהגיעו למקום אמין ואת כל המידע בנושא הספציפי שבו עוסק הדף הם יקבלו שם. עוד יתרון שישנו הוא שאלות ותשובות מהירות, כך יכול גולש לשאול שאלה ועם הטכנולוגיה של היום והסמארטפונים שיש לכל אחד ואחד לקבל תשובה טובה וחשוב מכך מהירה. ניהול דף עסקי בפייסבוק יכול להתבצע על ידי בעל העסק עצמו או על ידי איש מקצוע מומחה מטעמו.
מה צריך שיהיה בדף כזה?
ניהול דף עסקי בפייסבוק מתחיל מתמונות ולוגו של בית העסק ומשם שתואם את המותג או העסק כך שכל מי שייכנס יידע מיד איפה הוא נמצא וכל מי שיחפש ימצא אותו בקלות. ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להיות גם ניהול נכון של פוסטים איכותיים הכוללים תמונות עם כיתוב עליהם בשביל לחזק את הפוסט, קישורים לאתרים חיצוניים ולסרטונים כמו גם קישור לאתר העסק, אך חשוב לא פחות – ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להיות כזה שיידע לצרף אליו כמה שיותר אוהדים רלוונטיים שבסופו של דבר יהיו בשאיפה לקוחות של העסק.