כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.
כל אחד מעלה סטטוסים לפייסבוק. בן אדם מן העיר יחשוב שהסטטוסים הוא אצל רק בני הנוער וזה לפי הפופולאריות של הבן אדם. אך מבוגרים אשר יודעים לנצל את הכלי הזה טוב יכולים להצליח ובגדול!
ניתן לחלק את הסטטוסים לפייסבוק לשני קטגוריות. אחד מהם הם הסטטוסים המביעים רגשות, בדיחות ועוד, שהם גם הנפוצים ביותר. לדוגמא, "עם החברות אוכלות סושי", זוהי רק דוגמא אחת מן רבים. סטטוסים אלו הם הסטטוסים שכל משתמש בפייסבוק בדרך כלל כותב, אלה הסטטוסים שהמשתמשים רוצים להכניס את המשתמשים בפייסבוק יותר לחיים שלהם.
בנוסף, סוג נוסף של סטטוסים הוא הסטטוסים הפרסומיים שהוא נפוץ בעיקר אצל מבוגרים. הם הסטטוסים המפרסמים מוצר, חברה, שירות ועוד. לדוגמא, "רק בשבוע הזה פיצה ב50 ₪" ועוד.
חברות אשר יודעות לנצל סוג זה כמו שצריך יכולות להפיק מהרשתות החברתיות תועלת רבה.
כפי שכבר הבנתם מפרסמים סוג זה בדפי אוהדים לרוב. ישנם גם אנשים עם מספר חברים רב שמפרסמים קישור או כל דבר אחר שמביא להם תועלת גם. להבדיל מהחברות שהם יותר פורמליות והוא יותר "חובבן".
הסוג הפופולארי יותר הוא הסוג שמביע רגשות, בדיחות ועוד, מפני שכל משתמש פייסבוק עושה זאת, כי לכל אדם עבר משהו טוב/רע באותו יום, סיפרו לו בדיחה והוא רוצה לשתף מסיבות אלו הסטטוסים לפייסבוק מסוג זה הם הכי פופולאריות.
תת קטגוריה בתוך סוג זה שהוא לרוב הכי פופולארי הוא הסטטוסים המצחיקים, לרוב אין קשר בין המפרסם לסטטוס, אלא זה סטטוס מועתק או מועבר מאחד לשני, כנראה מהסיבה שסטטוס זה מהווה בידור למשתמשים הוא תפס הכי הרבה תאוצה.
נכון שלאחרונה ישנם שמועות שפייסבוק הולך לקרוס אך לפי מה שנראה התחום של פייסבוק וסטטוסים לפייסבוק רק הולך ומתעצם וגם בלעדיי הפייסבוק הוא יהיה מאוד פופולארי.