אלו אינם ימים קלים מבחינה פיננסית - במיוחד עבור בעלי עסקים. עסקים רבים קמים - ורבים עוד יותר נסגרים. התחרות גדולה, השוק מוצף - והמדינה לא מקלה על העסקים הקטנים. מחקרים אף מוצאים כי רק 2 מתוך כל עשרה עסקים שנפתחים, יישרדו בשוק של היום. אך למה זה קורה, ואיך ניתן להיאבק בנתונים האלו? לרוב המקור לבעיה הוא חשיבה שיווקית שגויה, קבלת החלטות מוטעות הנובעות מחששות, דעות קדומות וחוסר ניסיון.
אחת הטעויות הגדולות של אנשי עסקים בימינו היא התקמצנות על דברים שהכרחיים לקיומו של העסק, ובראש ובראשונה שיווק. אחרים זוכרים לשמור כספים בצד לפרסום העסק - אך מזניחים לחלוטין את תחום שיווק באינטרנט. מדובר בטעות מהותית שיכולה להפיל את העסק: האינטרנט הוא כיום אחת הזירות החשובות אם לא החשובה ביותר. אין מי שאינו מקדיש לגלישה באינטרנט מספר שעות בשבוע לפחות, עסקאות רבות מתבצעות בזכות או באמצעות האינטרנט ורבים משנים את הרגלי הצריכה שלהם בעקבות דברים שראו או קראו ברשת. עסק שלא יימצא ברשת - מבחינת לקוחות פוטנציאליים רבים - הוא אינו קיים.
למרות שמדובר בהשקעה כספית נוספת, השקעה בהליכי שיווק באינטרנט יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לעסק שלכם - דווקא בזמנים בהם המצב הפיננסי רגיש במיוחד. בניית אתר לעסק, דף עסקי ברשתות חברתיות, שליחת ניוזלטר לקהל לקוחות קיים ועוד פעולות נפוצות, הם האמצעיים השיווקיים היעילים ביותר כיום. לא רק שבאמצעות שיווק באינטרנט תוכלו להגיע לקהלים רחבים במיוחד ולהרחיב את מעגל הלקוחות - מדובר בהשקעה יחסית מינורית. לעומת תקציבי פרסום בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות, שיווק באינטרנט הוא דרך זולה יחסית לפרסם את העסק שלך.
באמצעות בניית אתר תדמית, פרופילים עסקיים ברשתות חברתיות וקידום בגוגל, תוכלו להקפיץ את העסק שלכם. הדבר גם יעיל מאוד עבור מיתוג העסק, ויוצר תדמית של עסק עדכני ורלוונטי. ככל שתשקיעו יותר בניהול רשתות חברתיות ובמיוחד בהקמת דף עסקי בפייסבוק, כך תגדל ההתעניינות בעסק שלכם ובהתאם יגדלו המכירות.