חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התנהגות עסקית נכונה בפייסבוק

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות06/10/20131175 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום ידוע לכולם - הדרך השיווקית הלוהטת ביותר היא באמצעות הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. הסיבה לכך ברורה - ברשתות חברתיות נמצאים גולשים מכל שכבות האוכלוסייה, וקיים מגוון ענק במאפייני הגולשים - נשים, גברים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, עניים, עשירים - כולם בפייסבוק, בטוויטר ועוד. עבור בעל עסק זוהי הזדמנות פז - מתי עוד יוכל להגיע לכל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים ולזכות לחשיפה עצומה - במינימום השקעה? עם זאת, הוא יצליח למקסם את הרווחים ולהגיע לתוצאות רק במידה וישתמש ברשתות החברתיות בחוכמה.. אך מהי הדרך הטובה ביותר?

כלל ברזל: סוחר במסווה של חבר

כבעל עסק, אתה מודע לכך שרשתות חברתיות ובמיוחד פייסבוק הן אמצעי מדהים לקידום מכירות - אך אין סיבה שהגולשים שעשו לייק לאותו עמוד עסקי בפייסבוק ירגישו כי הם מנוצלים לצרכים שיווקים. עמוד עסקי בפייסבוק שיעמיס במסרים שיווקים בתדירות גבוהה וישתמש בפרסום אינטסיבי - ייצור דחייה אצל הגולשים, ולרוב יגרום לכך שהם לא ימשיכו לעקוב אחר פרסומי העמוד. באופן זה, אותו עמוד עסקי בפייסבוק הפסיד לקוחות פוטנציאליים לעסק.

ברומא התנהג כרומאי - וכך גם ברשת החברתית אמץ את הקודים הנהוגים בה. פייסבוק, טוויטר ושאר רשתות חברתיות נועדו בראש ובראשונה כדי לקשר בין חברים - ולכן, גם בעל עסק צריך להתנהג כחבר מן המניין. עמוד עסקי בפייסבוק צריך להיות בעל מאפיינים דומים לפרופיל אישי - עליו להציע קישורים מעניינים לקריאה (במקרה הזה - הקשורים לתחום המקצועי של העסק), לשעשע בתמונות ומסרים בידוריים, להמליץ על מחירים אטרקטיביים ועוד. רק עמוד עסקי בפייסבוק שיציע ערך מוסף לגולשיו, יוכל בסופו של דבר להגדיל את כמות העוקבים שלו וכך גם את רווחיו. בנוסף, חשוב להתאים אופי דף בפייסבוק לקהל היעד שלו - את הפוסטים, את המשלב הלשוני ואפילו את שעת הפרסום.

כפי שניתן להבין, חרף נגישותו של פייסבוק - הוא מצריך לא מעט ידע וניסיון בכדי למקסם את הפוטנציאל השיווקי הטמון בו. חברות רבות מציעות כיום שירותי ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, עבור אותם עסקים שמעוניינים למנף את עצמם במינימום עלות ובמקסימום רווחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוסקה פלוס

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות04/11/131197 צפיות
רבים מבעלי העסקים אינם מצויים בחדשנויות הטכנולוגיה, וכשהם שומעים על פייסבוק או חמור מכך - טוויטר, לא ברור להם על מה מדובר ומה הקשר שלהם לכל זה. זוהי טעות חמורה. אמנם אתר אינטרנט מספק נוכחות אינטרנטית, אך כיום, לא די בכך עבור ייצוג העסק ברשת. אתר תדמית הוא רק הצעד הראשון וחלק אחד מתוך המערך השיווקי השלם שכיום צריך עסק באינטרנט.

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים30/10/13988 צפיות
אתר לעסק, או בשמו המקצועי אתר תדמית, שונה משאר האתרים בכמה מאפיינים בולטים - ולכן גם עיצובו ומבנהו שונים גם הם. הסיבה להבדלים נובעת מהמטרה של אתר לעסק - בזמן שבאתרים אחרים כמו פורטלי תוכן, אתרי חדשות או בלוגים היעד הוא בעיקר להציג מגוון רב של תכנים ורק לעיתים לשלב פרסומות, אתר תדמית מהווה חלון ראווה לעסק - והוא בעצם כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק. כל גולש שיגיע לאתר יקבל את הרושם הראשוני שלו על העסק - ואין חשוב מרושם ראשוני במיוחד בעולם העסקי. כדי שנצליח להפוך גולשים מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות.

מאת: סוסקה פלוסשיווק באינטרנט26/10/131079 צפיות
אלו אינם ימים קלים מבחינה פיננסית - במיוחד עבור בעלי עסקים. עסקים רבים קמים - ורבים עוד יותר נסגרים. התחרות גדולה, השוק מוצף - והמדינה לא מקלה על העסקים הקטנים. מחקרים אף מוצאים כי רק 2 מתוך כל עשרה עסקים שנפתחים, יישרדו בשוק של היום. אך למה זה קורה, ואיך ניתן להיאבק בנתונים האלו? לרוב המקור לבעיה הוא חשיבה שיווקית שגויה, קבלת החלטות מוטעות הנובעות מחששות, דעות קדומות וחוסר ניסיון.

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי15/10/131001 צפיות
לא די בבניית אתר מושקע והעלאתו לרשת - ורבים נוטים לשכוח זאת. הם משוכנעים כי לאחר ששכרו את איש המקצוע הטוב ביותר שבנה עבורם אתר תדמית מרהיב, העבודה תמה - אך זו טעות. ללא מעקב צמוד אחר ביצועי האתר וניתוח נתונים אלו, לא נוכל לדעת האם ההשקעה הייתה שווה, וכיצד עלינו למקסם אותה לשם העלאת הרווחים שלנו. ללא מעקב, אנו בעצם זורקים את כל הכסף והזמן שהושקעו באתר לפח - בעוד שבאמצעות ניתוח הסטטיסטיקות בתדירות גבוהה נוכל לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשת ולהפוך את האתר שלנו למצליח ורווחי במיוחד.

מאת: סוסקה פלוסעסקים מקוונים13/10/13875 צפיות
כולנו יודעים שאין דבר כזה שעסק לא יופיע באינטרנט - אם לקוח פוטנציאלי יחפש אחרינו בגוגל ולא ימצא דבר, הוא מיד יסיק שמדובר בעסק לא רלוונטי, מיושן, חובבני ואף שמדובר בנוכלים. אין כבר עסק שאינו מופיע באינטרנט - וכיום מדובר בהרבה יותר מאשר בניית אתר לעסק. כיום נדרש מערך שלם של ייצוגים בשלל אתרים - אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד, בכדי להצליח לממש את הפוטנציאל השיווקי העצום של האינטרנט בעבור העסק שלנו.

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים24/09/131217 צפיות
הגיע הזמן - הבנו שבלי אתר, העסק שלנו לא יוכל להמשיך בעידן המודרני. אך כעת, כיצד מצליחים לייצר לעצמנו אתר תדמית ראוי ובמחיר משתלם?

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי18/09/131083 צפיות
העבודה לא נגמרת בהקמת האתר: עלינו להמשיך לעדכן אותו בתדירות גבוהה, להעלות לאתר תכנים חדשים ולשנות דברים במידת הצורך - או בקיצור, לתחזק את האתר. תחזוקת אתרים גורמת לכך שהאתר יהיה תמיד עדכני ויתפקד היטב, וכך תחזוקת אתרים היא בעצם בעלת קשר ישיר למידת ההצלחה של האתר: האם יצליח להגשים את המטרות שלשמן הוקם ולממש את הפוטנציאל שלו, או שלאו? תחזוקת אתרים כוללת לרוב הוספת מוצרים חדשים, מבצעים, עדכוני מלאי, בדיקות של חווית הגלישה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/163013 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152967 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152482 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148738 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148217 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147983 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148258 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica