האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.
פרסום באינטרנט - פרסום 24/7
בטלפון הנייד, בעבודה או במחשב הביתי. האינטרנט נמצא בכל דבר.
שם אנו פוגשים את החברים שלנו, מוצאים את המוסיקה שלנו, פעילים חברתית, מפתחים תחומי עניין ומוצאים תשובה לכל שאלה שצצה במהלך היום. אין ספק, אם כן, כי פרסום באינטרנט הוא פרסום חזק ובעל השפעה עצומה.
בעוד עוצמתם של הרדיו, העיתונים והטלוויזיה הולכת ופוחתת השפעתו של האינטרנט רק מתעצמת.
פרסום באינטרנט - כולם מרוויחים
האינטרנט זקוק לפרסום- רוב האתרים הינם חינמיים ומרוויחים מפרסומות.
האינטרנט לא רק מאפשר חשיפה רבה לכל אחד ובכל שעה, אלא נותן למפרסמים חופש יצירה ומשמש כר פורה לפנטזיות פירסומיות עדכניות.
נזכיר על קצה המזלג את הכוח העצום של פרסומות המותאמות ספציפית לצרכן.
אישה בהריון תיחשף ליותר פרסומות בנושא צרכנות להריון, ללידה ולילדים. צרכני משחקי מחשב ייחשפו לפירסומות נושא המותאמות להם וכן הלאה. הגוגל והפייסבוק הם אספני מידע חטטניים שיודעים לכוון את הפירסום באופן מיידי ואינטואיטיבי לכל אחד ואחת מאיתנו.
אפשר לדבר רבות בדבר הסירטונים הויראליים, שבמסווה של סירטון משעשע שמופץ במהרה ברשתות החברתיות, מסתתר כלי שיווקי רב עוצמה.
היופי של פרסום באינטרנט הוא שהוא מתאים לכולם- מהעסק הקטן והמקומי ביותר ועד לתאגידים הגדולים. דף הפייסבוק של המכולת של אהרון, אם הוא מנוהל נכון, יעשה את האפקט הרצוי בדיוק כמו דף הפייסבוק של קוקה קולה.
אפשר לומר שבכל תקציב פרסומי היום לוקחים בחשבון לא רק את הפירסום הקלאסי- פרסומות ברדיו, בטלויזיה ובשלטי חוצות – אלא גם את הפרסום המקוון - פרסום באינטרנט- וזהו, בדרך כלל, הצד היצירתי והפורה של הקמפיין.