עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.
פרסום בוואלה
אחד מן האתרים המובילים והמבוקשים לשילוב של שפרסומות ותכנים שיווקיים הוא אתר וואלה. האתר מהווה את אחד הפורטלים בעלי תנועת הגולשים הרחבה ביותר בישראל ובעולם ונחשב לאתר הנצפה ביותר בקרב קהל יעד מגוון המונה צעירים ומבוגרים משני המגדרים. היתרונות של הפרסום הם ברורים ונגזרים גם מהפרסום באינטרנט באופן כללי וגם מפרסום מפורטל מבוקש עם תנועת גולשים הנחשבים לכוח קניה חזק.
יתרונות הפרסום באתר
קהל היעד באתר וואלה מאופיין כגולשים בגילאים השמונה עשרה ומעלה המשתייכים למעמד הסוציואקונומי הבינוני ומעלה. מה שהופך אותם לקהל יעד רלוונטי ואיכותי מבחינה צרכנית. קהל היעד הנכנס לפורטל וואלה מתעניין בכתבות השונות שבאתר המלוות בתמונות ובמאמרים של כתבים מכל התחומים ובמיוחד לצפות בתיבת הדואר שלהם הקיימת באתר. שילוב של פרסומות מסוגים שונים יכול ללכוד את תשומת הלב של הגולשים ולהפוך את הפרסומת לאפקטיביים במיוחד.
אפשרויות הפרסום
פרסום בוואלה אפשרי בפורמטים שונים. ככלי אינטרנטי, פורטל וואלה מאפשר שימוש נרחב בכלים אינטרנטיים לשילוב פרסומות באופן מתוחכם ויעיל. בין הפורמטים שניתן לעשות בהם שימוש ניתן למצוא את הבאנרים שיכולים להיות תמונה דינמית, סרטוני וידאו או שטח אינטראקטיבי עם קישור לשטח פרסומי ייעודי או לאתר המפרסם. כלי נוסף לפרסום באתר הוא כתבות שיווקיות שהן למעשה תוכן שיווקי המשולב בדפי האתר.
כתבות שיווקיות יכולות להיות משולבות גם בדף הבית שהוא הדף הראשי של האתר שכל הגולשים עוברים בו תחילה. היתרונות של שימוש בכתבות פרסומיות הוא גדול מאחר והן נראות כמו כתבות רגילות ומושכות את תשומת הלב של קוראים רבים הכנסים לקרוא אותן. פורמט נוסף שמקובל לעשות בו שימוש הוא הפורמט של לינקים לאתרי החברה המפרסמת או כפתורי הנעה לפעולה המעבירים את הגולש אל דף נחיתה של החברה המפרסמת.
פרסום בוואלה – חידושים בעולם השיווק והפרסום
פרסום בוואלה מאפשר שימוש בכלים החדשים ביותר לפרסום. הטכניקות המובילות באינטרנט שנעשה בהן שימוש לפרסום באתר מאפשרות את הכלים הטובים ביותר ללכידת תשומת הלב של הגולשים והגדלת האפקטיביות של הפרסום. טכניקות כמו קטעי ווידאו הקופצים לגולש עם הכניסה לאתר או קטעי ווידאו המשולבים באתר ומלווים בקטעי פרסומת קצרים בהתחלה או בסוף קטע הווידאו, הופכים את הפרסומת להרבה יותר אפקטיבית ויעילה הודות לתשומת הלב הרבה שהיא דורשת מהגולש הצופה בקטעה הווידאו.
שילוב של פרסום הן באמצעות קטעי ווידיאו והן באמצעות באנרים וסטריפים מאפשר לקמפיין להיות ממוקד יותר ולהגשים את היעדים השיווקיים.