המנהג של שימוש במשחקי וידאו כדי לקדם מוצר מסוים או ארגון המכונה "advergaming". מגזין Wired בשימוש הראשון במונח הזה בטור כדי לתאר את המזמין של משחקים ברשת בחינם על ידי חברות גדולות
למאמר המלא...
|
אין להכחיש את העובדה שההצלחה של פרסומת טמונה בעיקר בכותרת. הכותרת צריכה למשוך את הקורא ולגרום לו לקרוא את שאר הפרסומת. הכותרת צריכה להיות פשוט קליטה ונקודות מפתח שונות צריכים להיות מוטבעת כאשר מחליטים על הכותרת למודעה.
למאמר המלא...
|
פרסומות של מוצרים, ארגונים, ושירותים שודרו בדרך כלל בטלוויזיה. זה ייעשה על ידי רכישת חריצים על זמן האוויר מערוץ טלוויזיה מסוימת. המחיר תלוי בפופולריות של הערוץ, הזמן המסחרי ששודר, מספר הצופים והאורך של מסחרי. הצבת פרסומת בערוצים מקומיים היא זולה יותר מאשר בערוץ הלאומי שבו העלות היא כמעט כפולה.
למאמר המלא...
|
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.
למאמר המלא...
|
יש אנשים שמאמינים כי דפי זהב לא יקבלו תגובה כמו שיטות פרסום אחרות לעשות, וזה נכון במידה מסוימת אבל לא בשלמות. כאשר מדברים על דפים צהובים מסורתיים, שם בטוח הוא ירידה במספר האנשים בוחרים לפרסום בו. על פי דיווח אחרון, אפילו הפרסומת האטרקטיבית ביותר בסעיף זה או אחר לא מקבלת תגובה ממתקשרים כמו שנהג לקבל בעבר. להיפך, המחירים של הצבת מודעות בספריות הם בעלייה, שמדברת, סיפור שונה לגמרי.
למאמר המלא...
|
פרסום בחינם נראה כמו דבר בלתי אפשרי כששמע. אבל יש כמה דרכים שבי העלות של פרסומת ניתן נשמרות, בעזרת דמיון ויצירתיות כלשהי.
למאמר המלא...
|