אין להכחיש את העובדה שההצלחה של פרסומת טמונה בעיקר בכותרת. הכותרת צריכה למשוך את הקורא ולגרום לו לקרוא את שאר הפרסומת. הכותרת צריכה להיות פשוט קליטה ונקודות מפתח שונות צריכים להיות מוטבעת כאשר מחליטים על הכותרת למודעה.
הכותרת צריכה לתפוס את תשומת לב של העין במבט הראשון. מילים בכותרות צריכה לפעול כתגיות עבור הפרסומת. זה צריך להגיד את זה על כל התוכן שבאו אחרי. אם חברה מוכרת ריהוט במחיר סביר, את הכותרת של הפרסומת שלהם צריכה להיות 'רהיטים עמידים בפחות מחיר ". הכותרת הזאת תמשוך את הלקוחות המתאימים שנמצאים על ריהוט בעלות נמוך זהירות עבור רהיטים עמידים כמו גם. אם הלקוחות שהגיעו שייכת לקטגוריה שמעוניינות לקשט את הבית שלהם עם רהיטים יפים ואינם מודאגים לגבי המחיר כדי לקבל את המראה הנכון, אז יכולה להיות הכותרת 'שינוי האופן נראה הבית שלך על ידי הרהיטים מזרחיים שלנו " . שום דבר אחר מאשר הסיכויים לא צריך להיות כלול בכותרת. אם גברים ונשים יכולים להשתמש במוצר, שניהם צריכים להיות המכונות בכותרת, פסיחה אפילו אחד מהקטגוריה היא כמו לאבד את מספר עצום של לקוחות פוטנציאליים, גם אם מדובר בתחום של הובלות דירות או בעלי מקצוע.
הכותרת צריכה להיות מוכר מוצר מיידי. על פי מחקר, חמש פעמים יותר של קוראים לקרוא רק את הכותרת בהשוואה לאלו שקראו את הפרסומת המלאה. אז ההשקעה היא חסרת תועלת, אם הכותרת היא לא מספיק טובה כדי למכור את המוצר. לא יכול להיות אפשרות שתוכן המודעה הוא לא מספיק חזק. כל הפגיעה ניתן לבטל על ידי בעל כותרת חזקה.
צריכה להיות מרוכז הכותרת במוצר ולא את החברה שמוכרת את המוצר. האינטרס של הלקוח צריך להשתקף והוא צריך להרגיש שהוא התייחס באופן ישיר. התחל עם "אתה" ולא "אנחנו". אז אם לקוח שצוין על להזכיר את שמה של החברה, לא להתחיל את המשפט עם זה. לדוגמה, במקום לכתוב "אקמול - פתרון לניתק קר ', לכתוב' יש לי ניתק קר? נסה אקמול '. אף פעם לא שוכח להזכיר את שמו של המוצר בכותרת. שם המוצר צריך להיות בראש סדר עדיפויות.
תמונת מצב של את היתרונות של המוצר צריכה להינתן בכותרת. זוהי תכונה חשובה של כותרת מנוסחת היטב. את הלקוחות לחפש יתרונות כאשר הוא חושב על רכישת מוצר. מילות מפתח כמו שיניים לבנות יותר, דגני בוקר מזינים, או צמיחה מופלאה צריכים להיות משולבים בכותרת.
אם תצליח להקנות לכל הגורמים הללו עשו עוד הכותרת, יש לזכור לכתוב את יתרונות המוצר באופן מודגש. אם חזותי ממוקם בפרסומת, זה יהיה משלים טוב. כתמונה מדבר אלף מילים. אבל יש להקפיד שהכותרת צריכה לומר חלק מן הסיפור ויזואלי צריך לומר את כל השאר. אל תחזור על הכותרת או תמונה.
יותר מדי חוכמה לא צריך להיות מיושמים לעיצוב כותרת. יש כמעט חמישה מאה פרסומות בעיתון מקומי בסופי השבוע. קורא קבוע קורא את הכותרות של כולם. הוא יוכל לסווג בין כותרת שקרית וכותרת אמיתית. אין הבטחות שווא או מידע צריכים להיות כלולות בכותרת. מעל הכותרות חכמות הן טובות לתחרויות פרסים, אבל ממש לא לעבוד עם הלקוחות מתמצא.
הכותרת צריכה לתת את תחושה חיובית לקורא. השליליות צריכים להיות לגמרי לא נכללה כפי שהוא לא רק יוצר רושם שלילי, אבל המוח יהיה גם לא פתוח ידידותי. לפעמים זה מבלבל את המוח והוא מפרש את משמעות שלילית של המסר מועבר. ביטחון עצמי צריך לבוא לידי ביטוי בכותרת. אין לכלול מילים מסופקים כמו כל אם ואבל. משפטי תנאי הם לא קפדן. המשפט צריך להיות בלשון הווה, במקום בעבר או בעתיד.