פרסום בחינם נראה כמו דבר בלתי אפשרי כששמע. אבל יש כמה דרכים שבי העלות של פרסומת ניתן נשמרות, בעזרת דמיון ויצירתיות כלשהי.
עסקים שרוצים לפרסם, יכולים לכתוב מאמרים הקשורים לתחומם של מומחיות שניתן להגיש לתקשורת ופרסומים שיש עניין בתחום מסוים. מאמר הפרסום יכול לקבל מידע על החברה והזדמנות סוכנות. עקב העלייה במשתמשי האינטרנט ואתרי אינטרנט, האתרים חדשים שצצו שמציעים שירותים בחינם. מאמרים ניתן לכתוב לאתרים אלה וניתן שודרו הם בחינם, שיהיה שנצפו על ידי מאה אנשים רגילים, לדוגמא מידע יעיל על הובלות או בעלי מקצוע שיסייע לגולש ויוביל גולשים לאתר הלקוח.
ברגע שהעסק צבר הכרה כלשהי, בתוך זמן זה לצבור פופולריות גם בקרב הקהל. פופולריות זה יכול להוביל אותם להיות מוזמן בתוכניות אירוח ברדיו ובטלביזיה ואפילו לראיונות. סוג כזה של הזדמנויות שאסור להחמיץ כמו שהם מספקים הזדמנות לקידום בחינם. אם זה לוקח זמן רב להגיע להפסקה, המפיק ניתן לטפל באמצעות מכתב שיכול להיות במעקב על ידי שיחת טלפון או ביקור באדם. במהלך הביקור, שטבעו של מומחיות ניתן לדון על העסק, שיהיה עניין לצופים בערוץ המסוים. ברגע שאיש עסקים זוכה למעמד של להיות ידידותי לציבור, יותר הצעות להתחיל לשפוך פנימה
לוח מודעות חינם הממוקם בשכונה, כמו בחנויות מכולת, בספריות ובמכונים, הוא עוד רעיון טוב. חוזרי פרסום ניתן לפרסם על לוחות כאלה בחינם. חוזרים להפצה המונית ניתן חלקו בקניון, מרכז קניות, תחנות אוטובוס, במיוחד בסופי השבוע כאשר יש עומס גדול. ניתן לשכור סטודנטים על בסיס משרה חלקית למטרה זו.
פרסומת לקידום מכירות ניתן להדפיס על המעטפות המשמשות את החברות העסקיות. השולח והמקבל יכולים להציג פרסומת זו. הצעות זיכוי ניתן לשלוח ללקוחות על ידי גלויים, שאמור להיות המנוצל למלאים, לעזוב את המקום היחיד שנותר לכתיבת הכתובת.
חלק מפרסומי דואר הסדר החדשים מציעים לראשונה ללא תשלום וניכויים עונתיים של מפרסמים. פרסומים אחרים מציעים לשלם לכל מרחב חקירה. פניות שיכולות להתבצע על כוננות שטח, מה שאומר שהפרסום מחזיק את ההגשה של פרסומת, עד שהחלל אינו נמכר ובמקרה כזה, חיסכון 33 אחוזים יכול להיות מושגת. בדרך כלל עיתונים מקומיים לספק סוגים אלה של הצעות.
במידה והעסק מעורב בגיליון מודעה או פרסום קטלוג, מו"לים אחרים ניתן ליצור קשר לצורך סחר חליפי חילופי פרסום. הם יכולים למקם את הפרסומת בפרסום שלהם, בתמורה להצבת הפרסומת שלהם בפרסום של העסק.
הצעות חינם ניתן לספק ללקוח. ניתן לעשות זאת על ידי שליחה או הדפסת עלון על מידע בנוגע לתחום העניין של הלקוחות הממוקדים וניתן פופולריים שנעשתה על ידי שימוש בכבלי גרירה. צרף קופון חופשי עם זה, שבו לקוחות יכולים להשתמש בו לקניות, אם קריטריון הוא נפגש כמו רכישת מינימום של 50 $. בכך התגובה תהיה עצומה ורובם לרכוש משהו או אחר לשווא את ההצעה ללא תשלום. המרכיב הבסיסי לפרסום בחינם הוא דמיון ומחקר. הזדמנויות יש לחפש וכוח עבודה חזקה יש ליישם כדי להגדיל את המכירות.