פרסומות של מוצרים, ארגונים, ושירותים שודרו בדרך כלל בטלוויזיה. זה ייעשה על ידי רכישת חריצים על זמן האוויר מערוץ טלוויזיה מסוימת. המחיר תלוי בפופולריות של הערוץ, הזמן המסחרי ששודר, מספר הצופים והאורך של מסחרי. הצבת פרסומת בערוצים מקומיים היא זולה יותר מאשר בערוץ הלאומי שבו העלות היא כמעט כפולה.
כאשר חושבים על הצבת פרסומת בטלוויזיה זה מומלץ לך להבין תחילה מה קהל צריך להגיע. קהלים שונים יש טעם שונה, שניתן לקבוע על ידי הבחירה של תכנית טלוויזיה כמו שיחת סלבריטי, קריקטורות, ספורט, מציאות, חדשות, סרטים, סבונים, פריים טיים ועוד זמן הראש שלהם הוא בדרך כלל 6-7 בערב, והוא יקר יחסית. בעקבות זה זמן חדשות הצהריים או 10-11 חריצי pm, אשר הוכחו כמשבצות הזמן היעילות ביותר להצלחה מסחרית. זול יותר הוא 12-4 בלילה זמן הסבון. תמיד לבדוק עם נציג המכירות למחירים. כאשר פרסום ברמה לאומית, לבדוק את משרד פרסום שעובד בדרך כלל על בסיס עמלה. זה מומלץ מאוד לנהל משא והמתן במהלך ריצה מחדש של הפרסומת ולהתרחק מלשלם את הסכום המלא.
להשוות את המחירים של רשתות שונות ותוכניות שונות לפני שאתה מציב את מודעה. טריק חיסכון כסף נוסף הוא לקנות חריץ שניות 30 ופרסומות אוויר של 10-15 שניות של אורך אחד אחרי השני. זה מגדיל את האפשרות של צופים רואים היעד המסחרי ללא עלות מחדש ריצות. אבל זה מסוכן כמו לחץ של העברת מידע קריטי בתקופה קצרה של עליות בזמן. אז בפרסומות לא צריכות להיות כל כך קצרות שהמסר האמיתי לא יכול להיות מועבר בצורה נכונה ועניינית לקהל היעד. בדרך כלל תזכורת מסחרית יכול להיות ממשך קצר יותר אם לדוגמא מדובר בשיווק חברת הובלות.
לחפש את האנשים שהיה רוצים לקנות חריץ שכבר רכש. זו יכולה להיות מסובכת מאוד שזה יהיה דומה יותר להצעה שהם יהיו מוכנים לשלם סכום גדול יותר לפעמים אפילו פעמים, כי הם זקוקים מאוד לחריץ. זה קורה בדרך כלל בתקופת החגים, שמגיע ברבעון האחרון של השנה סביב שנתי ערב חדש, חג הודית החגים וחופשת חג המולד. הזמן הטוב ביותר של השנה כדי לקנות חריצים למסחריים הוא ברבעון הראשון ושני של השנה. המחיר הוא בדרך כלל למשא ומתן במהלך הרבעון הראשון כנציגי המכירות לתת הנחות למפרסמים שמבלים הרבה כסף מפרסום במהלך עונת החגים ומנסים להתאושש ממנו.
אם מתכננים לשלם עבור פרסומות פרסום לשנה כולה לבדוק את ההנחות שמוצעות לסיבוב פרסום השנה. בדרך כלל הנחה של חמישה אחוזים מוצעת בעת חתימה לתקופת זמן של שישה חודשים ועשרה אחוזים בעת חתימה לתקופת זמן 12 חודשים. אבל אל לזכור לבדוק בדיוק מתי יש פרסומות ששודרו, כי נחות אלו בדרך כלל מוצעות להסיט אנשים מנקודה זו ואת הפרסומות ששודרו במהלך שעות מוזרות וגם לא בתקופת החגים.