יש אנשים שמאמינים כי דפי זהב לא יקבלו תגובה כמו שיטות פרסום אחרות לעשות, וזה נכון במידה מסוימת אבל לא בשלמות. כאשר מדברים על דפים צהובים מסורתיים, שם בטוח הוא ירידה במספר האנשים בוחרים לפרסום בו. על פי דיווח אחרון, אפילו הפרסומת האטרקטיבית ביותר בסעיף זה או אחר לא מקבלת תגובה ממתקשרים כמו שנהג לקבל בעבר. להיפך, המחירים של הצבת מודעות בספריות הם בעלייה, שמדברת, סיפור שונה לגמרי.
במציאות קטגוריות שונות עדי שיעורים שונים של ירידה. כמו קטגורית עורכי הדין הוא לראות את הירידה המקסימלית, שבו כסעיף של ספק שירות חירום יש את אותו שיעור שיחה. וחתכים כמו טלפונים ניידים, ריהוט ון האמיתיים רואים עלייה בשל הביקוש הגובר של הלקוחות. שינוי הגודל של הפרסומת או לשנות את המראה לא יכול לעשות פלאים יותר.
מומחים ממליצים כי הסתמכות על דפים צהובים להגיע ללקוחות זה לא מספיק. אפשרויות אחרות יש לשקול גם יחד עם זה. עם האינטרנט להגיע לכל בית, כמעט מחצית ממשתמשי האינטרנט משתמש כל יום נטו. הם מעדיפים לקנות דברים באינטרנט, מן הנוחות של בתיהם. צריך לעשות מחקר באינטרנט כדי לקבל ביקורות על המוצר. אנשים, שאיני נוהג לקנות באינטרנט, גם כן בוחרים לחנות מקוונת כמו מידע מסופק בלחיצת עכבר. זה יותר קל לאנשים לסמוך על כלקוחות שהשתמשו במוצר שלהם לתת המשוב על המוצר לאחר השימוש בו, גם אם מדובר בשירות כמו הובלת דירות.
מושג יחסית חדש יותר בדפי הזהב הולכים באינטרנט. הדבר הטוב עליהם הוא שהם מעודכנים לעתים קרובות בניגוד למדריכים המודפסים, וניתן לצפות מכל חלק של העולם. על פי מחקרים שנערכו, התגובה עלתה ב 25 אחוזים בכל שנה. אז מי שמעוניין להשקיע בפרסום דפים צהובים יכול לחשוב על מעבר למצב מקוון. מדריכים מוגשים למנועי חיפוש, אשר בהקלדת מילת מפתח או ביטוי מביאים את התוצאות. עסקים קטנים ומקומיים, גם יכולים לנחות על הדפים שהביאו את התוצאה. העלות של יצירת אתר אינטרנט יכולה להינצל אם כל המידע הרלוונטי על החברה כלולה בדפי הזהב באינטרנט. שים לב לתאריך לחידוש הרישום בספרייה, ואם יש צורך לשנות את הפרסומת, זה לא בעיה גדולה בדפי זהב באינטרנט. החלק מהאתרים מציעים המתנע למקום פרסום בדפי הזהב שלהם בחינם. חפש את לאתרים כאלה באינטרנט.
עסקים גדולים יותר יכולים להתחיל אתרי אינטרנט משלהם וקישורי מקום בדפי הזהב באינטרנט. מאמרים יכולים להיות ממוסגרים על העסק וניתן להגיש לפורטלים ואתרים הקשורים לתחום עסקי. אתרי אינטרנט מסוימים גם לאפשר פרסום מאמרים בחינם. המטרה של דפי הזהב היא בעצם להגיע ללקוחות פוטנציאליים, אך אין זה אומר שלקוחות קיימים צריכים להיות מוזנחים. צעדים יש לנקוט על מנת לחזק את הקשר איתם ולשמור על האמון שלהם על ידי שמירה על רמת המוצרים שסופקו להם. ברגע שהם מרוצים לגמרי, מחיר העלייה לא מפריעה להם והם מדברים על החברה לאנשים שהם מכירים, שייקראו ללקוחות חדשים.
המטרה היא לעבוד באופן חכם ולבחור את השיטה הנכונה של פרסום. אם עסק אינו משתמש בכל שיטה אחרת לפרסום מלבד שימוש בדפי זהב, זה יכול לגרום לבעיות ואת המוצרים לא יכולים למכור. נתח כמה כסף הוא בילה על הצבת מודעות בספריות והערכה האם כמות הלקוחות העסקיים מקבלת היא רצויה. בכל פעם שהשיחה התקבלה מלקוח פוטנציאלי, לשאול אותם איך הם צריכים לדעת על הארגון. זה יעזור לנתח באיזו שיטת פרסום היא אידיאלית לעסק. זה אף פעם לא מאוחר לתקן את הטעות וללכת על השיטה הנכונה.