הרבה חברות ועסקים הנמצאים בשוק, מתחרים בדרך כלל על אותה משבצת. אם ניקח ענף כלשהו או שירות כלשהו ונחפש איש מקצוע בתחום, ניתקל לא באחד אלא ביותר ואפילו עשרות אם לא מאות אנשי מקצוע ועסקים אשר מציעים את אותו שירות או מוצר ומתחרים ביניהם על שוק הקליינטים הקיים. התחרות מבוצעת דרך הנחות ומבצעים שאותם מציעות החברות הרבות בשביל למשוך אליהן כמה שיותר אנשים וקליינטים.
אם אנו רוצים למצוא שירות מסוים או מוצר נוכל לערוך חיפוש דרך מנועי החיפוש באתרי האינטרנט ולאתר פירמות רבות המשווקות את אותו מוצר או שירות ולעשות השוואה בין המחירים, השירותים המוצעים ואיכות השירות או המוצר. אם למשל ברצוני לחפש אחר חברה של הפקת סרטי אנימציה , אוכל לעשות חיפוש באתרי האינטרנט השונים אודות סרטונים אלו ולהגיע אל אותן חברות שזוהי ההתמחות שלהן. אחרי זה אוכל להשוות בין החברות השונות כמו מירו מדיה ולראות מה כל חברה מציעה לי, איזה סרטים הם עשו בעבר במידה ויש דוגמאות, מה המחירים אותם הם לוקחים ועם מי ישתלם לי לעשות עסקה.
אחרי שבחרתי חברה מסוימת שנראית לי מתאימה על סמך כל הקריטריונים, אוכל ליצור קשר ולקבוע פגישה בשביל שאותה חברה תציע לי ותסביר על תהליך הפקת הסרט ואף תכוון אותי ותיתן לי רעיונות והצעות עבור הפקת סרטי אנימציה על בסיס התקציב שעומד לרשותי, תוכן הסרט שארצה להציג, מטרת הסרט ועוד.
כמובן שאם יש צורך אז גם צריך להוסיף סרט מוצר אשר תפקידו להדריך ולהסביר על מוצר ספציפי ולהסביר על המפרט הטכני שלו, באיזה אופן מפעילים את אותו מוצר, ממה הוא מורכב ואיך יש להרכיב אותו במידה וצריך וכולי.
כמובן שהדבר נכון גם במקרים בהם אנחנו נחפש שירות אחר כגון זגג או רצף ואף צלם אירועים. כל איש מקצוע או עסק אותו נחפש, וודאי נמצא שפע של אנשי מקצוע וחברות בתחום אשר יציעו לנו את השירותים הנ"ל וכל אחד יציע מחיר אחר או מבצע כדי שנזמין את השירות או המוצר דווקא דרכו. לפני שמתפתים למחיר הכי נמוך, חשוב לברר מה טיב השירות והמוצר והאם השירות איכותי ומהימן.