עיתון דה מרקר הוא אחד מהעיתונים המעניינים והמיוחדים בישראל, העיתון מופץ כחלק מעיתון "הארץ" ומהווה את המדור הכלכלי של העיתון. בנוסף מופץ העיתון ישירות למנויים של דה מרקר ומגיע עד לביתם. נושאי הליבה שלה עיתון הם נושאים נבחרים שעל סדר היום בכלכלה הישראלית והעולמית וקוראי העיתון יכולים ליהנות ממגוון כתבות ייחודיות של הפרשנים והכתבים המובילים בעולם הכלכלה. בנוסף בעיתון כתבות מיוחדות בנושאי שוק ההון, נדל"ן, צרכנות, שיווק, מחשבים ואינטרנט ושלל נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף לכלכלה הישראלית.
קהל הקוראים
קהל הקוראים של העיתון דה מרקר הם אנשים משכבות האוכלוסייה המשתייכים למעמד הסוציואקונומי הגבוה ומעלה. טווח הגילאים של הקוראים נע בין הגיל עשרים ועד לגיל שישים. מרבית הקוראים של העיתון משתייכים לארגונים כלכליים ומהווים בעלי תפקידים בארגונים השונים המתעדכנים אודות המגמות והנתונים המתפרסמים בעיתון ברמה היומית. העיתון משמש ככלי עבודה לקבלת מידע ונתונים לבעלי מקצוע רבים מעולם השיווק והפרסום המעוניינים ללמוד על השוק באמצעותו.
פרסום בדה מרקר
העיתון דה מרקר משלב פרסומות ותכנים שיווקיים שבהם יכולים המפרסמים לעשות שימוש על מנת להציע הצעות שיווקיות לקוראים של העיתון. מפרסמים יכולים לבחור בפורמטים שונים לפרסום המשולבים בתוך המדורים השונים של העיתון. בין הפורמטים הקיימים יכולים המפרסמים לבחור פרסום של עמוד שלם, פרסום של חצי עמוד, פרסום של רבע או שמינית עמוד. כמו כן יכולים המפרסמים לבחור את המיקום של הפרסומת בהתאם לתקציב הקמפיין כשלרשותם עומדים האפשרויות של פרסום בעמודים הראשיים או בעמודים הפנימיים וכן לשלב בין פרסום בגיליונות העיתון או באתר האינטרנט של דה מרקר ברשת.
יתרונות פרסום בדה מרקר
לשילוב פרסום בדה מרקר בקמפיין הפרסומי או כבחירה יחידה של פרסום בעיתון יתרונות רבים ומפרסמים הודות לייחודיות ולנישתיות של העיתון. מאחר והעיתון פונה לקהל יעד מסוים בעל מאפיינים מסוימים הנחשב לקהל בעל רמת הכנסה גבוהה יחסית, המפרסמים יכולים ליהנות מקהל צרכנים בעל פוטנציאל כלכלי גבוה יחסית.
ידיעה מראש של קהל היעד הקורא את העיתון יכולה לסייע למפרסמים לייעד את הפרסומים שלהם לקהל היעד הספציפי ובכך לזכות בפרסום רלוונטי ואפקטיבי במיוחד. יתרון בולט נוסף הוא האפשרות להגיע אל קהל יעד מיוחד במינו שהוא הבכירים במשק אשר קוראים את העיתון על בסיס קבוע. פנייה לקהל זה מאפשר פרסום של מוצרם יוקרתיים במיוחד שנישת הפרסום שלהם היא מוגבלת.
לסיכום , עיתון דה מרקר הוא אחד העיתונים הכלכליים המתקדמים והמובילים בארץ המיועד לקהל קוראים ספציפי הנמנה על הבכירים ובמשק. העיתון מביא את הידיעות הכי עדכניות בנושאים נבחרים בכלכלה הישראלית והעולמים ומהווה פלטפורמה לאנשי שיווקי ועסקים רבים לקבל מידע אודות המגמות והשינויים במשק הישראלי. פרסום בדה מרקר מיועד לחברות המעוניינות למתג את עצמן ולפנות לקהל היעד הספציפי המזוהה עם העיתון.