אפיקי הפרסום שקיימים לרשותו של בעל עסק הם רבים ומגוונים.אפשר לעשות פרויקט של פרסום בטלביזיה, פרסום של מודעה בעיתונים ארציים ומקומונים, פרסום של פרסומות ברדיו או להפיץ פרסומות באינטרנט על אפיקיו השונים. כמובן שככל שבהית העסק בעל יותר הון כספי כך הוא יכול להרשות לעצמו לפזר את ההשקעה של הפרסום באפיקים רבים יותר, גם באלה שעולים מאות אלפי שקלים ויותר מכך. אולם, איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.
גילוי ערוצי הפרסום היעילים יותר
· עקרון פארטו - אם התוצאות של עבודת הפרסום של בית עסק יהיו בנויים משמונים אחוזים שמהם רק עשרים אחוזים יהיו התוצאה של המאמצים השונים של פעולות הפרסום, זה יכול להיות נהדר למקד עד כמה שאפשר את ערוצי הפרסום הכי יעילים עד לרמה של ארבעת האחוזים של אותם שישים וארבע אחוזים שהם הפניות הרווחיות אל העסק. כך העבודה היא לא רק ממוקדת אלא גם פרודוקטיבית ולא מבזבזת משאבים שהם לא יעילים בפועל.
· טלפון וירטואלי - משאירים מספר של טלפון לשם יצירת קשר בערוצים השונים של פרסום העסק? למה שלא תשאירו מספר טלפון שונה עבור כל סוג של ערוץ פרסום, כך לאחר שאתם מקבלים כל מיני פניות מכל סוגי הערוצים הללו אתם תוכלו לבצע ניתוח של כל המידע הזה ולנווט אל הכיוון היעיל של ערוצי פרסום שמניבים הכי הרבה פעילות רווחית לעסק. פשוט מכניסים מספרים וירטואליים במובילים אל המספר הפיזי של בית העסק ומתחילים לעבד את הנתונים בהתאם.