הזירה העסקית הופכת עם השנים את עורה כאשר השינוי מאוד בולט עם כמות גבוהה של עסקים שהיו מוכרים ואהובים מאוד עד הרגע בו הכל השתנה. יותר אנשים אוהבים לבצע רכישות באינטרנט ולא להגיע אל נותן השירות בכלל, ויותר אנשים מכירים את השירותים שהם מקבלים דרך ערוצים אינטראקטיביים ושוכחים את האופציה של ביקור בעסק ככל שרק אפשר.
איך בדיוק יכולים להחזיר את הלקוחות אל ביקור בעסקים ולא להעביר את כל יהבם אל כל מה שנמצא אונליין בלבד? עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.
איך מקדמים את העסק
דואגים לשיווק - עסק לא יכול להיות מוכר ולהיות בעל אפקט של משיכה כאשר אין לו פעולה חכמה שחושפת אותו בפני כל העולם. עבודה יסודית של שיווק תסייע לעסק להיות יותר מוכר, ולהביא כמה שיותר לגדילה של המעגל של הלקוחות, כי צמיחה היא מנגנון חשוב בכל עסק. בולטות באינטרנט היא דבר בסיסי, ומחשבה יצירתית תקדם את האג'נדה העסקית בכל הזירות, כולל זו הוירטואלית שגם בה חייבים להיות הרבה יותר מאשר נוכחים.
דואגים למראה - אין כמו מראה עיניים שאולי יכול להוליך אנשים שולל, אבל לפיו אנשים נוטים לעשות את ההחלטה לגבי כל דבר כמעט. לכן, כאשר רוצים כי הדעה לגבי העסק תהיה חיובית ככל האפשר כדאי מאוד להתחיל עם עיצוב פנים לעסקים שקשור אל הקונספט של העסק ואל התחום שבו הוא נמצא, לאחר מתיחת פנים שכזאת ההבדל יהיה בכל אחד מחמשת החושים בצורה הכי טובה.